| کد خبر: 167676 |

خط‌کشی ۱۶۹۰ کیلومتر از راه‌های استان زنجان در سال ۹۶

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان به تشریح عملکرد این اداره کل در حوزه اداره ایمنی و حریم راه‌های استان طی سال ۹۶ پرداخت.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان به تشریح عملکرد این اداره کل در حوزه اداره ایمنی و حریم راه‌های استان طی سال ۹۶ پرداخت.

به گزارش تین‌نیوز، ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان در تشریح عملکرد این اداره کل در حوزه اداره ایمنی و حریم راه‌های استان طی سال ۹۶ گفت: در استان زنجان طی سال گذشته یک هزار و ۶۹۰ کیلومتر خط‌کشی سرد و گرم انجام شد، همچنین ۲ هزار و ۲۵۰ کیلومتر گاردریل تعمیر و نصب گردید.

دست‌نشان ادامه داد: نگهداری ۱۰۵ کیلومتر روشنایی طولی و نقطه‌ای، تهیه و نصب ۱۰ هزار و ۲۰۳علائم اخطاری و انتظامی و مسیرنما، تهیه و نصب ۶۵۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی، ۷۶ مورد ایمن‌سازی قوس‌های تند و ۳ کیلومتر اجرای شیار لرزاننده طولی و عرضی در محورهای استان انجام شد.

وی افزود: طی سال ۹۶، ۶۹ نقطه پرحادثه آشکارسازی شد که از این میزان ۸ نقطه حادثه‌خیز حذف و اصلاح گردید و همچنین ۳ هزار و ۱۴۲ مورد حفظ حریم راه، ابلاغ و اخطار رفع تصرفات غیرمجاز و تصادفات انجام گرفت.

وی عنوان کرد: در سال گذشته همچنین ۴ راهدارخانه در استان احداث شد.

این مسئول در خصوص راهداری زمستانی در سال ۹۶ گفت: ۵ هزار و ۵۶۲ کیلومتر-باند برف‌روبی راه شنی، ۲۲۲ هزار و ۹۳۸ کیلومتر-باند برف‌روبی راه آسفالتی و ۲۴۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر-باند نیز عملیات یخ‌زدایی در استان انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: در سال ۹۶، ۵۰ اکیپ زمستانی و تابستانی در محورهای استان مستقر بودند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وی بیان کرد: در سال گذشته به منظور افزایش طول عمر آسفالت به میزان ۲۳ هزار مترمربع از فن‌آوری نوین ژئوسنتیک و همچنین ۱۰۰ کیلومتر-باند فوگ سیل استفاده شد.

وی افزود: در استان زنجان ۷ دستگاه پل بزرگ و ۵۴ دستگاه پل کوچک تعمیر و نگهداری و ۲۵۰ متر قرنیز و نرده پل ترمیم و بازسازی شد.

دست‌نشان تعداد قلع و قمع تابلوهای غیرمجاز در محورهای استان را ۲۶۳ عدد اعلام کرد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.