| کد خبر: 166645 |

◄ اجرای رویه‌های حفاظتی نوین برای آسفالت راه‌های استان زنجان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان از برنامه‌ریزی اجرای رویه حفاظتی فوگ سیل برای ۱۲۰ کیلومتر- باند از محورهای مواصلاتی استان زنجان در سال جاری خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان از برنامه‌ریزی اجرای رویه حفاظتی فوگ‌سیل برای ۱۲۰ کیلومتر- باند از محورهای مواصلاتی استان زنجان در سال جاری خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی ادارهکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان، ایرج دست‌نشان با اعلام این خبر گفت: استفاده ۲۵ هزار مترمربع فن‌آوری نوین ژئو سنتیک جهت افزایش طول عمر آسفالت در محورهای مواصلاتی استان نیز در دستور کار این اداره کل قرار دارد و امیدوار هستیم با تخصیص اعتبارات کافی این امر در سال ۹۷ به‌طور کامل محقق شود.

وی با اشاره به اینکه رویه حفاظتی فوگ سیل یکی از انواع آسفالت‌های حفاظتی است و یکی از مهم‌ترین روش‌هایی پیشگیری در نگهداری راه‌ها محسوب می‌شود، افزود: اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان موفق شد در سال ۹۶، این رویه حفاظتی را برای اولین بار در استان زنجان و در محور زنجان - بیجار مورداستفاده قرار دهد.

دست‌نشان تصریح کرد: این روش باعث افزایش عمر آسفالت به میزان سه تا پنج سال می‌گردد هزینه تمام‌شده فوگ سیل حدود یک‌دهم آسفالت گرم است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان تأکید کرد: استفاده از فن‌آوری‌های نوین در اجرای آسفالت می‌تواند از هزینه بسیار زیادی که سالانه در اثر تعمیر و بازسازی بخش‌های فرسوده آسفالت به کشور تحمیل می‌شود، جلوگیری کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.