| کد خبر: 243795 |

◄ تشریح جزئیات حادثه خروج از ریل قطار طبس - یزد

نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی، به تشریح جزئیات حادثه خروج از ریل قطار طبس- یزد پرداخت.

تین نیوز

نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی، به تشریح جزئیات حادثه خروج از ریل قطار طبس- یزد پرداخت.

به گزارش تین نیوز به نقل از خانه ملت، مجید نصیرایی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: متاسفانه این حادثه حدود ساعت ۵:۳۰ صبح امروز (چهارشنبه) در پی برخورد قطار مسافربری با یک دستگاه بیل مکانیکی در منطقه‌ای که هم از لحاظ آنتن دهی تلفن همراه و هم به علت عوارض زمین از نظر دسترسی با مشکل مواجه بوده، اتفاق افتاده است.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: هم‌اکنون این مشکلات روند کمک رسانی را نیز با مشکل مواجه کرده است، اما بر اساس آخرین اطلاعاتی که دریافت کرده‌ام تمام ظرفیت‌های موجود در استان و شهرستان به خوبی بسیج شده‌اند و مجموعه‌های امدادگر هم از همان لحظات اولیه وقوع این حادثه در محل حاضر شده‌اند.

وی یادآور شد: در این حادثه از ۷ واگن این قطار تعداد ۵ واگن از ریل خارج شده‌اند و متاسفانه هر لحظه نیز آمار افراد آسیب‌دیده رو به افزایش است. بنابراین نمی‌توان آمار دقیقی را اعلام کرد، چرا که به علت بالا بودن میزان شدت این حادثه هنوز نتوانسته‌اند تمام واگن‌ها را برگردانند.

عضو مجمع خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: علل وقوع این حادثه از ابعاد مختلف همچنان در دست بررسی است و تیم‌های متخصص نیز در حال اعزام به این منطقه هستند.

خروج قطار مسافربری طبس - یزد از ریل تاکنون منجر به مصدومیت ۵۰ تن و مرگ ۱۷ تن دیگر شده است. گفته می‌شود که ۱۶ تن از مصدومان نیز دارای آسیب‌دیدگی شدید هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.