| کد خبر: 235628 |

مشکلات ایستگاه راه‌آهن شهر فیروزان باید هرچه سریعتر حل شود

نماینده مردم نهاوند در مجلس و مسئولان راه‌آهن منطقه‌ای برای حل مشکلات ایستگاه راه‌آهن شهر فیروزان نهاوند از این مکان بازدید کردند.

تین نیوز

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی شنبه ۱۰ مهر در جریان بازدید سرزده خود از ایستگاه راه‌ آهن نهاوند، گفت: مشکلات ایستگاه راه‌آهن شهر فیروزان باید هرچه سریعتر حل شود تا مردم کمتر دغدغه داشته باشند.

به گزارش  تین نیوز به نقل از ایسنا، علیرضا شهبازی با اشاره به اینکه مردم شهرستان هنوز آن‌گونه که باید از این امکانات بهره نبرده‌اند، خواستار عزم جدی در رفع مشکلات موجود شد.

بخشدار خزل نیز در ادامه با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته این ایستگاه در روند سامانه بلیط فروشی قرار گرفته خواستار اصلاح رمپ ورود و خروج، نصب تابلوهای راهنما، تعیین‌تکلیف مالکیت زمین‌های تملک شده و پل‌های احداثی در مسیر شد.

گوگوچانی مدیرکل راه‌آهن منطقه‌ای اراک نیز در این بازدید گفت: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته علاوه بر رفع مشکلات موجود و با توجه به درخواست نماینده مردم نهاوند و کارکنان، وضعیت استخدام نیروها با نگرش بومی‌گزینی پیگیری خواهد شد.

در این بازدید سرزده با توجه به دغدغهٔ مردم شهرستان به‌ویژه اهالی فیروزان، طی تماس تلفنی نماینده نهاوند  با معاونت وزیر و مدیرعامل راه‌آهن کشور، گوگوچانی مدیرکل راه‌آهن منطقه‌ای اراک به منظور بررسی مسائل فوق در ایستگاه فیروزان حضور یافت.

گفتنی است؛ ایستگاه راه‌آهن شهر فیروزان پس از افتتاح همچنان دچار مشکلاتی است و شهروندان فیروزانی از این شرایط گلایه دارند.  همچنین هنوز وضعیت روگذرهای جاده روستاهای دهنو و روستای عبدالملکی که در مسیر این خط آهن هستند نامشخص است و معلوم نیست چه زمان این مشکلات حل می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.