| کد خبر: 235444 |

◄ عملیات اجرایی راه آهن بروجرد هنوز آغاز نشده است

با توجه به موقعیت بروجرد ایجاد راه آهن یکی از مطالبات جدی مردم شهرستان است که به زودی محقق می‌شود.

تین نیوز

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به موقعیت بروجرد ایجاد راه آهن یکی از مطالبات جدی مردم شهرستان است که به زودی محقق می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، فاطمه مقصودی افزود: برای توسعه، عمران و آبادانی بروجرد باید از همه ظرفیت ها استفاده شود و اقدامات زیربنایی مانند راه آهن مطالبه دیرینه و جدی مردم بروجرد است.

وی اظهار داشت: در راستای توسعه، پیشرفت و آبادانی شهر همه مسوولیت و وظیفه داریم و باید پیگیر مطالبات شهروندان باشیم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طرح راه آهن بروجرد در سال‌های گذشته مطرح شده ولی عملیات اجرایی آن هنوز آغاز نشده است.

مقصودی اضافه کرد: پس از پیگیری‌های بسیار توانستیم اعتبار لازم را برای احداث خط راه آهن دورود - بروجرد - ملایر را در لایحه بودجه ۱۴۰۰  بگنجانیم.

وی ادامه داد: اواخر بهار سال جاری تیمی از کارشناسان وزارتخانه برای مطالعه طرح راه آهن دورود - بروجرد - ملایر به بروجرد سفر کردند که در محلی را در حوالی روستای درب آستانه این شهرستان مشخص شد و مقرر گردید نتیجه به وزارتخانه راه و شهرسازی ارایه شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اکنون خط راه آهن بروجرد برآورد اعتبار شده که ظرف ۴۵ روز آینده با حضور وزیر راه وشهرسازی کلنگ آن به زمین زده خواهد شد.

وی گفت: وزیر راه و شهرسازی امسال در لایحه بودجه  ۱۰۰ میلیارد تومان را به ۲ خط راه آهن دورود، خرم اباد و  اندیمشک، و دورود، ملایر، بروجرد اختصاص داده اند ولی تلاش خواهیم کرد ردیف اعتباری مجزا برای راه آهن بروجرد اختصاص یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.