| کد خبر: 227278 |

مسافر کرونایی فراری در بندرعباس از راه آهن راهی قرنطینه اجباری شد

هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: یک مسافر که هنگام ورود به استان و پس از مثبت شدن تست کرونا متواری شده بود، هنگام بازگشت در قطار بندرعباس شناسایی و راهی قرنطینه اجباری شد.

تین نیوز

هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: یک مسافر که هنگام ورود به استان و پس از مثبت شدن تست کرونا متواری شده بود، هنگام بازگشت در قطار بندرعباس شناسایی و راهی قرنطینه اجباری شد.

به گزارش تین نیوز، دکتر فاطمه نوروزیان روز شنبه در جمع رسانه ها افزود: در ۱۰ روز گذشته، جواب تست کرونای هشت نفر از مسافرانی که از بندرشهید حقانی بندرعباس عازم قشم بودند مثبت شد که مسافر یاد شده یکی از آنان بود.

وی ادامه داد: سفر افرادی که تست آنان مثبت شد به جزیره ممنوع شد و آنها به همراه خانواده هایشان به قرنطینه رفتند  اما یکی از این مسافران با وجود جلوگیری و قرنطینه شدن، به صورت مخفیانه به قشم سفر کرد و به دلیل بی مبالاتی و تهدید سلامت مردم و کسبه، از طریق نهادهای قضایی و امنیتی مورد پیگرد قانونی قرار گرفت.

رییس روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اضافه کرد: این مسافر تلفن همراه خود را خاموش کرده بود و کارکنان علوم پزشکی  با همکاری نهادهای قضایی و امنیتی، پیگیری های زیادی برای یافتن وی انجام دادند.

به گفته دکتر نوروزیان این پیگیری ها نتیجه داد و این فرد به همراه خانواده اش که در کوپه قطار بودند، هنگام بازگشت در ایستگاه راه آهن بندرعباس شناسایی و دستگیر شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این خانواده در حال حاضر در قرنطینه اجباری به سر می برند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.