| کد خبر: 218943 |

آماده رفع نیازهای کشور در توسعه زیرساخت‌های ریلی و حمل و نقل هستیم

مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع گفت: در سال جهش تولید و با هدف ایجاد استقلال صنعتی در کشور و مقابله با تحریم های ظالمانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، آماده رفع نیازمندی های کشور در توسعه زیرساخت‌های ریلی و حمل و نقل کشور هستیم.

تین نیوز

مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع گفت: در سال جهش تولید و با هدف ایجاد استقلال صنعتی در کشور و مقابله با تحریم های ظالمانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، آماده رفع نیازمندی های کشور در توسعه زیرساخت‌های ریلی و حمل و نقل کشور هستیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت دفاع، سید مهدی نامجوی مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع در دیدار با سعید رسولی مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران که به منظور توسعه همکاری‌های فیمابین و افزایش تعامل با شرکت راه آهن جمهوری اسلامی انجام شد اظهار داشت: مجموعه وزارت دفاع و به ویژه بنیاد تعاون این سازمان از ظرفیت های لازم و کافی برای تأمین و ساخت نیازمندهای صنعتی  شرکت راه آهن و توسعه حمل و نقل ریلی کشور برخوردار است.

مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع با اشاره به نمایشگاه نهضت قطعه سازی وزارت دفاع افزود: این سازمان تاکنون علاوه بر انجام مأموریت‌های خود توانسته است با تأمین تجهیزات لجستیکی راه سازی و غیره در حوادث و بلایای که دامنگیر کشور شده است کمک های شایانی به حوزه حمل و نقل و توسعه زیرساخت‌های عمرانی و ساخت قطعات مورد نیاز شرکت‌های خودروسازی نفتی و پتروشیمی کشور نماید.

وی با بیان اینکه بنیاد تعاون وزارت دفاع یک بستر مناسب برای عملیاتی کردن نیاز شرکت راه آهن جمهوری اسلامی و سایر بخش های صنعتی کشور است  تاکید کرد: در سال جهش تولید تلاش می‌کنیم تا با اقدامات جهادی و همت کارکنان مجموعه بنیاد تعاون وزارت دفاع با ایجاد هم افزایی در کلیه ظرفیت های صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع، نیازمندی های عرصه ملی در حوزه‌ توسعه زیرساخت‌های مربوط به حمل و نقل راهسازی و غیره را با هدف ایجاد استقلال صنعتی در کشور و مقابله با تحریم های ظالمانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی رفع کنیم و برای این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

سعید رسولی مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار بر تقویت همکاری و افزایش تعامل بین دو سازمان تاکید کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.