| کد خبر: 215473 |

توسعه صادرات به آذربایجان با افتتاح راه آهن اردبیل میانه

نماینده مردم اردبیل در مجلس با بیان اینکه توسعه صادرات به آذربایجان با افتتاح راه آهن اردبیل میانه امکان پذیر است، گفت: توسعه اقتصادی استان اردبیل در گرو تحول زیر ساخت های جاده ای و حمل و نقل ریلی است.

تین نیوز

 نماینده مردم اردبیل در مجلس با بیان اینکه توسعه صادرات به آذربایجان با افتتاح راه آهن اردبیل میانه امکان پذیر است، گفت: توسعه اقتصادی استان اردبیل در گرو تحول زیر ساخت های جاده ای و حمل و نقل ریلی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از خانه ملت، صدیف بدری درباره وضعیت کنونی راه آهن اردبیل به میانه، گفت: همانطور که مستحضر هستید توسعه حمل و نقل یکی از ارکان های اساسی توسعه عمرانی و اقتصادی در استان اردبیل تلقی می شود و خوشبختانه باید به اطلاع عموم مردم در استان اردبیل برسانم که راه آهن اردبیل میانه در سال آینده افتتاح خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تیرماه سال آینده راه آهن اردبیل میانه با اعتباری بالغ بر 170 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد تصریح کرد: با بهره برداری از راه آهن مذکور می توان حمل و نقل تجاری به کشور آذربایجان را از طریق پارس آباد و مغان مدنظر قرار داد.

بدری افزود: یکی از راهکارهای اساسی برای توسعه استان پرظرفیت اردبیل، توجه ویژه به زیرساخت های جاده ای و حمل و نقلی استان اردبیل است زیرا با توسعه حمل و نقل باری می توان بسیاری از تولیدات مختلف اقتصادی را به آذربایجان صادر کرد.

وی ادامه داد: بازار اقتصادی آذربایجان بازاری بسیار مناسب برای صادرات محصولات کشاورزی استان اردبیل است بنابراین انتظار داریم هر چه سریعتر راه آهن اردبیل به بهره برداری برسد.

عضو کمیسیون عمران با بیان اینکه توسعه صادرات به آذربایجان با افتتاح راه آهن اردبیل میانه امکان پذیر است، یادآور شد: توسعه اقتصادی استان اردبیل در گرو تحول زیر ساخت ها جاده ای و حمل و نقل ریلی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.