| کد خبر: 215016 |

مسافران قطار زنجان - تهران و مشهد با شیوع کرونا به زیر ۵۰ درصد رسید

مدیرکل راه‌آهن منطقه شمالغرب کشور گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، تعداد مسافران قطار زنجان - تهران و زنجان - مشهد و بالعکس به کمتر از ۵۰ درصد رسیده است.

تین نیوز

مدیرکل راه‌آهن منطقه شمالغرب کشور گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، تعداد مسافران قطار زنجان - تهران و زنجان - مشهد و بالعکس به کمتر از ۵۰ درصد رسیده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، علی خدایی افزود: در حال حاضر قطار زنجان - تهران و زنجان - مشهد به صورت یک روز در میان مسافران را جابجا می‌کند.

وی اظهار داشت: به منظور رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در هر کوپه از قطارهای مسافربری زنجان و مشهد، تعداد ۲ نفر مستقر می‌شوند و اگر مسافران اعضای یک خانواده باشد در صورت تمایل و اصرار در یک کوپه قرار می گیرند.

خدایی تصریح کرد: تاکید این است که مهمانداران و مسافران به منظور پیشگیری از بیماری کرونا، دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی را به طور دقیق و به جد رعایت کنند و تاکنون نیز مشکلی در این خصوص پیش نیامده است.

وی با بیان اینکه کلیه مهمانداران قطارهای مسافری زنجان به منظور حفظ سلامت خود و مسافران از ماسک و دستکش استفاده می کنند، افزود: در بدو ورود مسافران به درون قطار، بسته بهداشتی شامل ماسک، دستکش و ماده ضد عفونی کننده در اختیار آنان قرار داده می‌شود.    

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.