| کد خبر: 212951 |

مبتکر قطارهای گردشگری راه آهن:

◄ با سیلی صورت خود را سرخ نگه‌داشته‌ایم

مبتکر قطارهای گردشگری در ایران گفت: در مقایسه با سال گذشته تعداد مسافران به نصف ظرفیت رسیده است. بهار گذشته با 250 مسافر و حالا حدوداً هر قطار با 140 مسافر حرکت می‌کند.

تین نیوز

مبتکر قطارهای گردشگری در ایران گفت: در مقایسه با سال گذشته تعداد مسافران به نصف ظرفیت رسیده است. بهار گذشته با 250 مسافر و حالا حدوداً هر قطار با 140 مسافر حرکت می‌کند.

به گزارش تین نیوز، محمد محسنیان، مبتکر قطارهای گردشگری راه آهن درباره از سرگیری فعالیت دوباره این قطارها گفت: مسیرهای تهران – سوادکوه و تهران – شیرگاه از هشتم خرداد به شکل هفتگی فعالیت خود را از سر گرفته‌اند. این قطارها هر پنجشنبه و جمعه با استقبال نسبی مسافران روبه‌رو می‌شوند.

وی در توضیح مسیر تهران به لرستان گفت: قطار گردشگری لرستان در پانزدهم خرداد ماه یک سفر به این مقصد داشته است.

محسنیان گفت: احتیاط بخشی از مخاطبان در انجام سفرهای تفریحی و همچنین فشارهای اقتصادی در این ایام کرونایی استقبال مسافران را کاهش داده است.

مدیرعامل شرکت پارسیاد در ادامه افزود: این قطارها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کردند و با اعمال تغییرات در نحوه پذیرایی، فاصله گذاری در فروش صندلی و ارائه پک‌های بهداشتی به مسافران سعی در حفظ ایمنی داشته‌ایم. با این وجود نیمی از مسافران موارد بهداشتی را چندان جدی نمی‌گیرند.

او درباره برنامه‌های آتی قطارهای گردشگری تصریح کرد: برنامه‌های گروه ریلرو در راستای توسعه فعالیت‌ها به بعد از این فصل اختصاص دارند. مسیرهای تهران – سواد کوه و شیرگاه به دلیل جذابیت‌های زیاد مسیر، چهار فصلِ بودن و سازه‌های نوستالژیک ریلی همواره با استقبال مواجه‌اند و هر هفته مسافران خود را دارند.

مبتکر قطارهای گردشگری در ایران افزود: در مقایسه با سال گذشته تعداد مسافران به نصف ظرفیت رسیده است. بهار گذشته با 250 مسافر و حالا حدوداً هر قطار با 140 مسافر حرکت می‌کند.

وی با نارضایتی از وضعیت اقتصادی کشور گفت: با افزایش قیمت‌ها، هزینه‌های قطارهای گردشگری نیز بیشتر شده است و تا زمان بهبودی وضعیت اقتصادی کشور نمی‌توان برای تفریح و گردش کار چندانی از پیش برد.

محسنیان در پایان با اشاره به آسیب‌های وارد شده به این حوزه اعلام کرد: ترافیک بخش‌هایی از فعالیت‌های ما به‌صفر رسیده است و ما با سیلی صورت خود را سرخ نگه‌داشته‌ایم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.