| کد خبر: 210621 |

◄ اختلاف‌نظر شرکت نمایشگاه‌ها با راه‌آهن: نمایشگاه ریلی امسال برگزار می‌شود؟

درحالی که مطابق تقویم نمایشگاهی مندرج در وبسایت شرکت سهامی نمایشگاه‌ها، قرار بود هشتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی و صنایع وابسته به جای خردادماه، در تیرماه برگزار شود، شرکت راه آهن در اطلاعیه ای اعلام کرد: این نمایشگاه در سال جاری برگزار نخواهد شد.

تین نیوز

درحالی که مطابق تقویم نمایشگاهی مندرج در وبسایت شرکت سهامی نمایشگاه‌ها، قرار بود هشتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی و صنایع وابسته به جای خردادماه، در تیرماه برگزار شود، شرکت راه آهن در اطلاعیه ای اعلام کرد: این نمایشگاه در سال جاری برگزار نخواهد شد.

نمایشگاه ریلی

به گزارش تین نیوز، در این اطلاعیه آمده است: با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و سلامتی روزافزون، به اطلاع می رساند با توجه به ضرورت تلاش همگانی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و لزوم پیروی از دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر ممنوعیت هرگونه تجمع و نیز به دلیل شرایط اقتصادی شرکت های خصوصی حمل و نقل ریلی، شرکت راه آهن در سال ۱۳۹۹ برنامه ای برای برگزاری «نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی و صنایع وابسته» در دستور کار ندارد. لازم به ذکر است درصورت فراهم شدن زمینه مناسب برای برگزاری نمایشگاه سال آینده(۱۴۰۰)، اطلاع رسانی لازم متعاقبأ انجام خواهد شد.

پیش از این در تقویم نمایشگاهی کشور درج شده بود که این نمایشگاه 23  تا 26 تیرماه سال جاری برگزار می شود. این در حالی است که شرکت مجری نمایشگاه ریلی می‌گوید نمایشگاه طبق برنامه ارائه شده برگزار خواهد شد. 

به گزارش تین نیوز، رویدادهای نمایشگاهی  ایران به مانند نمایشگاه های دیگر کشور ها از اوایل اسفند 98 تا به امروز به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا لغو شده اند. این درحالی است که صنعت نمایشگاهی، به عنوان خط مقدم جهش تولید با ارائه محصولات تولیدی کشور و بازاریابی مناسب برای توسعه صادرات، می توانند نقش مهمی در اقتصاد کشور داشته باشند.

آنگونه که در تقویم نمایشگاهی ایران درج شده، نخستین نمایشگاه کشور در حوزه بهداشت و سلامت قرار است در خردادماه برگزار شود و سپس نمایشگاه ریل اکسپو ایران به عنوان معتبرترین نمایشگاه ریلی خاورمیانه اواخر تیرماه دایر است. 

به نظر می‌رسد نوعی اختلاف نظر میان وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و راه آهن برای برگزاری این نمایشگاه وجود دارد و در این میان باید منتظر اظهارنظر ستاد ملی کرونا که به ریاست رئیس جمهور تصمیمات مرتبط در این زمینه را اتخاد می‌کند بود. این ستاد روز گذشته از تصمیمات جدیدی خبر داده بود که یکی از آنها بازگشایی مساجد و مدارس در شهرهای با وضعیت سفید بوده است. با این حال در فهرستی که این ستاد ارائه کرده، تهران جزو شهرهای با وضعیت قرمز شیوع کروناست و شاید به همین دلیل گمانه‌زنی‌ها بر عدم برگزاری نمایشگاه ریلی امسال شده است. 

پوستر نمایشگاه ریلی

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.