| کد خبر: 209777 |

معارفه مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات صندوق پس‌انداز راه‌آهن

آیین معارفه مدیر برنامه ریزی و فناوری اطلاعات موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه‌آهن با حضور مدیرعامل موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه‌آهن برگزار شد.

تین نیوز

آیین معارفه مدیر برنامه ریزی و فناوری اطلاعات موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه‌آهن با حضور مدیرعامل موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه‌آهن برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن، آیین معارفه مژده یونسی، به عنوان مدیر برنامه ریزی و فناوری اطلاعات موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با حضور مجتبی شیواپور برگزار شد.

مجتبی شیواپور، مدیرعامل موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن در ابتدای این آیین ضمن آرزوی سلامتی برای مردم ایران گفت: امیدوار هستم در ایام باقی مانده ماه شعبان، از تمام فضائل این ماه بهره مند شویم تا با آمادگی مناسب به ماه مبارک رمضان ورود کنیم.

او در ادامه ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای مدیر جدید برنامه ریزی و فناوری اطلاعات گفت: در سال جدید یکی از برنامه های موسسه، اصلاح ساختار سازمانی با توجه به نیاز ها خواهد بود.

مدیرعامل موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه اهن در ادامه بیان کرد: ممکن است بعضا عواملی مانند ویروس منحوس کرونا، باعث تغییرات در برنامه شرکت های تابعه شود، اما قرار نیست باقی مانده ایام سال مسکوت بمانیم. بنابراین با یک اصلاح فرآیند کوچک می‌توانیم مجدد رو به جلو حرکت کنیم.

شیواپور تاکید کرد که اگر تا امروز شاهد موفقیت در اجرای برنامه‌های موسسه و قول‌هایمان به راه آهن بوده ایم، جز با همدلی، همفکری،  همکاری و پشتکار همه همکاران در مجموعه موسسه و شرکت‌های تابعه نبوده است.

او در پایان با بیان این بیت شعر از نظامی که « خدایا چنان کن سرانجام کار تو خوشنود باشیّ و ما رستگار» اضافه کرد: همه ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که اگر بنا باشد همین امروز جایگاهمان را به فرد دیگری تحویل می دهیم، هیچ کار بر زمین مانده و معطلی نداشته باشیم.

گفتنی است در این مراسم که صبح روز شنبه در محل موسسه برگزار شد، علی ادریسی و علیرضا محمودی از اعضای هیات مدیره، رحیم پیری، معاون مالی و اداری، محمدفرید کامران، معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی نیز حضور داشتند.

شایان ذکر است براساس ساختار سازمانی، برنامه ریزی و فناوری اطلاعات موسسه زیرمجموعه معاونت امور اقتصادی و برنامه ریزی فعالیت خواهد داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.