| کد خبر: 208134 |

۲۲۵ واگن باری در اراک تولید شد

مدیرعامل شرکت فولاد درخشان اراک گفت: ۲۲۵ دستگاه انواع واگن باری سال گذشته در این شرکت تولید و به ناوگان ریلی کشور پیوست.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت فولاد درخشان اراک گفت: ۲۲۵ دستگاه انواع واگن باری سال گذشته در این شرکت تولید و به ناوگان ریلی کشور پیوست.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، سید «رحمان میرنظامی» افزود: ۱۷۵ واگن از تولیدات سال گذشته شرکت فولاد درخشان اراک واگن‌های ۲ محوره مخصوص حمل کانتینر است که از این تعداد ۱۵۵ واگن تحویل شرکت بهره‌بردار شد و ۲۰ واگن دیگر سال آینده و بعد از شکست ویروس کرونا تحویل می‌شود.

وی ادامه داد: ارزش ریالی قرارداد ساخت این واگن‌های ۲ محوره کانتینربر  ۱۸۰ میلیارد ریال است و قیمت تمام شده هر واگن ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال ارزیابی می‌شود.

مدیرعامل شرکت فولاد درخشان اراک بیان کرد: ۵۰ واگن لبه بلند مخصوص حمل غله نیز سال گذشته در این واحد واگن‌سازی تولید شد که از این تعداد ۳۰ واگن تحویل شرکت بهره‌بردار شد و بقیه نیز آماد تحویل است.

میرنظامی قیمت تمام شده هر واگن حمل غله را ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: شیوع بمیاری کرونا شرایط تولید در شرکت فولاد درخشان را با مشکلاتی مواجه کرد  و به  همین علت، این واحد تولیدی تا ۱۶ فروردین ماه تعطیل است.

وی اظهار داشت: تولید ۲۵۰ دستگاه انواع واگن باری در سال جاری در شرکت فولاد درخشان اراک هدفگذاری شده که با وجود انعقاد قراردادهای مختلف با شرکت‌های بهره‌بردار دست‌یابی به این هدف دور از دسترس نیست.

مدیرعامل شرکت فولاد درخشان اراک افزود: ظرفیت ساخت بیش از ۵۰۰ دستگاه انواع واگن باری در شرکت فولاد درخشان اراک وجود دارد و انتظار می‌رود با حمایت از شرکت‌های بهره‌بردار در پرداخت تسهیلات کم‌بهره، نسبت به پویایی تولید اقدام شود.

شرکت صنایع آهن و فولاد درخشان اراک در سال ۱۳۷۵ به‌عنوان مرکز خدماتی شرکت فولاد مبارکه اصفهان راه‌اندازی و فعالیت خود را آغاز کرد.

این شرکت با دارا بودن انبارهای روباز و سرپوشیده و امکانات جابه‌جایی انواع کلاف و ورق فولادی در ارتباط با فروش و بازاریابی و ارایه خدمات انبارداری، سبک‌سازی، برش‌کاری، ساخت انواع پروفیل ‌ به روش رول فرمینگ و خم‌کاری به وسیله ماشین‌های خم‌کن، لبه‌زنی، نواربری، ورق های فرم داده شده برای پوشش سقف و دیواره ، سندبلاست و بسته بندی و حمل تا محل مصرف فعالیت می‌کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.