| کد خبر: 207735 |

◄ برای استرداد بلیت‎های رجا و سفیر تلفن همراه ثبت شده را نزد خود داشته باشید

برای استرداد بلیت قطارهای مسافری شرکت‌های حمل و نقل ریلی رجا و سفیر از طریق تلفن 1539، تلفن همراهی که شماره آن هنگام خرید در سامانه فروش ثبت شده، الزاماً نزد متقاضیان باشد.

تین نیوز

برای استرداد بلیت قطارهای مسافری شرکت‌های حمل و نقل ریلی رجا و سفیر از طریق تلفن 1539، تلفن همراهی که شماره آن هنگام خرید در سامانه فروش ثبت شده، الزاماً نزد متقاضیان باشد. 

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی این شرکت‌های مسافری ریلی با اعلام این خبر افزود: متقاضیان استرداد بلیت قطار این دو شرکت هنگام تماس با تلفن ۱۵۳۹ لزوما باید تلفن همراهی که هنگام خرید در سامانه فروش به ثبت رسانده‌اند را نزد خود داشته باشند تا کد ارسالی از طریق پیامک را همان لحظه به اپراتور ۱۵۳۹ اعلام کنند. 

متقاضیان استرداد هنگام تماس علاوه بر تلفن همراه ثبت شده در سامانه فروش هنگام خرید، می‌بایست شماره سریال بلیت‌های صادره و شماره کارت بانکی یکی از افرادی که بلیت به نام ایشان صادر شده است را جهت تطبیق و استرداد وجه اعلام کنند. عملیات استرداد بلیت قطارهای شرکت‌های رجا و سفیر از طریق سامانه ارتباط با مشتریان با تلفن ۱۵۳۹ از ساعت ۱۰ صبح روز جاری (۲۶ اسفند ماه ۹۸) برای متقاضیانی که تمایل به استرداد بلیت‌ قطارهای خود را دارند آغاز شده و وجه بلیت با انجام عملیات استرداد به حساب فرد واریز خواهد شد.

گفتنی است، بلیت‌های استرداد شده از طریق سایر سامانه‌های فروش(وب سرویس‌ها، آژانس‌ها و ...)، امکان استرداد مجدد از طریق تلفن 1539 را نخواهد داشت.

این اقدام شرکت‌هاى حمل و نقل ریلی مسافری رجا  و سفیر به منظور رفاه هموطنان گرامی، و حفظ سلامت آنان صورت گرفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.