| کد خبر: 206769 |

واگن‌های چهار ستاره مسیر اراک- مشهد راه‌اندازی شد

مدیرکل راه آهن اراک گفت: واگن‌های چهار ستاره مسیر اراک - مشهد با هدف ارایه خدمات بهینه به مسافران خطوط ریلی راه اندازی شد.

تین نیوز

مدیرکل راه آهن اراک گفت: واگن‌های چهار ستاره مسیر اراک - مشهد با هدف ارایه خدمات بهینه به مسافران خطوط ریلی راه اندازی شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، محمد رضا قربانی افزود: واگن‌های مسیر اراک - مشهد تا پیش از این سه ستاره بود که با پیگیری مسئولان استانی استان مرکزی با واگن‌های چهار ستاره جایگزین شد.

وی ادامه داد:  قطار سریع السیر اراک - تهران در آینده نزدیک بهره‌برداری می‌شود و با پیگیری‌های انجام شده مقرر شده‌ یکی از قطارهای مسیر تهران- قم با ادامه مسیر شب را در راه آهن این شهرستان گذرانده و صبح مسافران از مقصد اراک به مرکز منتقل کند.

قربانی ادامه داد: فعالیت قطار سریع السیر اراک- تهران در راستای پیشگیری و مقابله با شیوع احتمالی ویروس کرونا سال آینده آغاز شود.

وی یادآور شد: تمامی ایستگاه‌های راه آهن اراک، سالن‌های قطارهای مسافری، دستگیره‌ها و دیزل‌ها با توجه به شیوع ویروس کرونا  به‌صورت روزانه ضدعفونی می شوند.

مدیرکل راه آهن اراک در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مسافرانی که متقاضی تغییر تاریخ سفر هستند می‌توانند حداقل ۷۲ ساعت قبل از تاریخ حرکت نسبت به کنسل و تهیه بلیت جایگزین اقدام کنند.

قربانی افزود: مسافرانی که قبل از تاریخ سوم اسفند ماه سال جاری نسبت به خرید بلیت قطار اقدام کرده اند می توانند تا ساعت ۱۲ ظهر روز قبل از تاریخ حرکت قطار مراکز مجاز فروش بلیت مراجعه و نسبت به استرداد بهای بلیت بدون کسر هزینه کنسلی اقدام کنند.

وی ادامه داد: افرادی که قبل از سوم اسفند ماه بلیت قطار تهیه کرده و از تاریخ سوم و تا ششم اسفند ماه بلیت خود را کنسل کرده‌اند می توانند از تاریخ شانزدهم فروردین ماه سال آینده به مدت یک ماه با مراجعه به مرکز استرداد کننده بلیت هزینه کنسلی کسر شده را دریافت کنند.

مدیرکل راه آهن اراک خاطرنشان کرد: مسافرانی که بعد از تاریخ سوم اسفند ماه امسال بلیت تهیه کرده اند مشمول این طرح نمی‌شوند.

حوزه راه آهن اراک شامل ۴۴۱ کیلومتر خطوط ریلی در پنج استان قم, مرکزی, لرستان, همدان و کرمانشاه است که ۲۱ ایستگاه را تحت پوشش دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.