| کد خبر: 206650 |

راه‌آهن مبارکه به سفیددشت و شهرکرد ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد که در ۴ بخش در حال اجرا است تاکنون از ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار شده است.

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد که در ۴ بخش در حال اجرا است تاکنون از ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، حمید ربیعی افزود: مسیر راه‌آهن استان به طول ۹۲ کیلومتر در بخش زیرسازی در ۳ بخش در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در مردادماه امسال پیمانکار طرح مشخص شد و تاکنون یک میلیون مترمکعب خاکبرداری انجام شده است که روند پیشرفت کار مطلوب است.

ربیعی تصریح کرد: برای اجرای راه‌آهن مبارکه - سفیددشت- شهرکرد، ۵ هزار و ۵۰۰ متر تونل حفر، ۲ هزار و ۵۰۰ پل خاص احداث و ۱۲ میلیون مترمکعب خاکبرداری و خاک‌ریزی می‌شود.

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه راه‌آهن استان در ردیف طرح‌های اقتصاد مقاومتی قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: با سفر رییس سازمان برنامه و بودجه به استان در تابستان امسال، روند اجرایی این طرح سرعت بیشتری به خود گرفته است.

ربیعی افزود:3 قطعه این طرح زیرسازی است و ایستگاه راه‌آهن در قطعه چهارم قرار دارد که امید می‌رود با تامین اعتبار لازم بتوان سریع‌تر این طرح را تکمیل کرد.

به گزارش ایرنا، راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد به طول ۹۲ کیلومتر با هدف جابجایی بار و مسافر احداث راه اندازی شده است و تکمیل آن تحول بزرگی در بخش‌های مختلف چهارمحال و بختیاری ایجاد می‌کند.

۴۰ کیلومتر از مسیر این طرح با راه‌آهن اصفهان – شهرکرد – اهواز مشترک است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.