| کد خبر: 205609 |

سارق ادوات ریلی محور قزوین – رشت دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری سارق ادوات ریلی محور قزوین – رشت و کشف ۱۰ فقره سرقت در این خصوص خبر داد.

تین نیوز

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری سارق ادوات ریلی محور قزوین – رشت و کشف ۱۰ فقره سرقت در این خصوص خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، سردار "مهدی حاجیان" روز یکشنبه با اعلام این مطلب افزود: با توجه به افزایش وقوع سرقت در محور ریلی قزوین- رشت و حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأمورین پلیس راه آهن قزوین ، پلیس پیشگیری و فرماندهی انتظامی شهرستان قزوین قرار گرفت.

وی یادآورشد : پس از برگزاری جلسات متعدد توسط ماموران انتظامی استان قزوین و نمایندگانی از عملیات و آگاهی پلیس راه آهن شمالغرب و کشور راهکار ها و تدابیر لازم برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احصاء و به واحد های انتظامی ابلاغ شد. 

حاجیان ادامه داد: ماموران در پی کسب خبر مبنی بر اینکه یک دستگاه خودرو در محور ریلی با پلاک مخدوش در حال متواری است بلافاصله واحد گشت پاسگاه "کوهگیر" با اجرای طرح ایست و بازرسی در جاده قدیم "قزوین-رشت" خودرو را متوقف و به مقر پلیس منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در بازرسی از صندوق عقب خودرو تعداد ۱۱۲ عدد "خاموت" به همراه ابزار آلات سرقت کشف و سارق پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی روانه زندان شد.

سردار حاجیان افزود: در راستای شناسایی و دستگیری همدست سارق و مالخران و در اجرای دستور مقام قضایی، سارق در اختیار پلیس راه آهن قزوین قرار گرفته و با اقدامات فنی صورت گرفته و انجام تحقیقات لازم توسط پلیس قزوین و روشن شدن زوایای پنهان جرم، اکیپی از ماموران پلیس راه آهن کشور با عزیمت به استان شمالی کشور احدی از مالخران را دستگیر کردند.

وی یادآورشد: در بازرسی از محل ضایعاتی مالخر مقدار ۳۸۱ عدد پیچ "شروب" و فنر "وسلو" کشف و اموال مکشوفه تحویل نماینده راه آهن و مالخر بلافاصله دستگیر و با معرفی به مراجع قضائی در قزوین با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان با اشاره به اینکه سارق در بازجویی فنی ماموران به ۱۰ فقره سرقت پیچ شروب و فنر وسلو به بیش از ۲ هزار عدد در محور ریلی قزوین- رشت اعتراف کرد تصریح کرد: تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.