| کد خبر: 204681 |

برگزاری دوره هوش هیجانی در موسسه صندوق پس‌انداز کارکنان راه‌آهن

​مشاور برنامه‌ریزی استراتژیک مدیرعامل مؤسسه صندوق پس‌انداز کارکنان راه‌آهن بیان کرد: دوره هوش هیجانی (EQ) در روز پنجشنبه ۳/۱۱/۹۸ برای ۲۴ نفر از مدیران میانی و ارشد شرکتهای تابعه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن برگزار شد.

تین نیوز

مشاور برنامه‌ریزی استراتژیک مدیرعامل مؤسسه صندوق پس‌انداز کارکنان راه‌آهن  بیان کرد: دوره هوش هیجانی (EQ) در روز پنجشنبه ۳/۱۱/۹۸ برای ۲۴ نفر از مدیران میانی و ارشد شرکتهای تابعه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی موسسه پس انداز کارکنان راه آهن،محمد اخوان خرازیان درادامه گفت: افراد شرکت کننده قبل از شروع دوره آزمون تست EQ را انجام داده و اطلاعات آنها در طول دوره مورد تحلیل قرار گرفت.

او افزود: مطالعات زیادی وجود دارد که نحوه کارکردن ما را توسط پیش بینی های هوش هیجانی در منزل،مدرسه،دانشگاه و محل کار نشان می دهد. هوش هیجانی در ساسر زندگی یک نفر افزایش می یابد در صورتیکه IQ تا حد زیادی هنگام تولد ایجاد می شود.

مشاور برنامه‌ریزی استراتژیک مدیرعامل مؤسسه صندوق پس‌انداز کارکنان راه‌آهن افزود: کارکنان با هوش هیجانی بالاتر در ارائه خدمات به مراجعین و کسب رضایت مندی مشتریان موفق تر بوده اند. این افراد خلاق تر و با انگیزه ترند و در مقابل ناملایمات پایدار بوده و حالات روحی خود را تنظیم می نمایند.همچنین در حل مسایل سازمان مشارکت فعال داشته و روابط مثبت خود را دائم ارتقاء داده و در نهایت قدرت تصمیم گیری خوبی دارند.

او در ادامه با تاکید بر اینکه هوش هیجانی در تیم های کاری باعث همکاری و همدلی و هم افزائی شده و فرهنگ کاری را در محیط کار بالا می برد و در نهایت ارتباط بین کارکنان و مدیران بهبود یافته و اثربخش می شود گفت: امید است با برگزاری این دوره ها بتوانیم گامی کوچک در جهت توسعه مدیران شرکتهای تابعه برداریم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.