| کد خبر: 202824 |

شرکت رجا برگزار می‌کند:

◄ تور یک روزه قطار گردشگری شهر تاریخی زواره

در راستای گسترش صنعت گردشگری و بنا به درخواست متقاضیان، تور یک روزه قطار گردشکری شهر زواره توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجا برگزار می‌شود.

تین نیوز

در راستای گسترش صنعت گردشگری و بنا به درخواست متقاضیان، تور یک روزه قطار گردشکری شهر زواره توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجا برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت حمل‌و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: این تور یک روزه در تاریخ 12 دی ماه با بازدید از مکان‌های تاریخی و دیدنی شهر زواره با خدماتی نظیر پذیرایی، تور لیدر مجرب، راهنمای محلی، بیمه مسافرتی و... برگزار می‌شود.

محمد رجبی گفت: بازدید از کویر نمک قم، کویر گردی در دق سرخ، بازدید از کاخ امیرآباد، شهر تاریخی هزار ساله، یخچال، قلعه سنگ، بست برج بارو، موزه تاریخی، مسجد پامنار، بازار تاریخی، کاروانسرا، حسینیه بزرگ تاریخی، مسجد جامع چهار ایوانی، قنات دو طبقه اردستان، مسجد جامع اردستان و... از برنامه‌های اصلی این تور تاریخی است.

وی قیمت قطار گردشگری زواره را برای هر نفر دو میلیون و 450 هزار ریال بیان کرد و اظهار داشت: قطار گردشگری به مقصد شهر زواره در ساعت 6:20 صبح تاریخ مذکور از ایستگاه راه‌آهن تهران به مقصد شهرستان زواره حرکت کرده و ساعت 9:30 به ایستگاه راه‌آهن زواره می‌رسد و مراجعت آن به ایستگاه راه‌آهن تهران پایان همان روز حدود ساعت 23 می‌باشد. 

زواره از شهرهای کهن ایران بوده که در شمال استان اصفهان و در جنوب کویر نمک شهرستان اردستان واقع شده که پیشینه آن به قبل از اسلام باز می‌گردد. 

مدیرعامل رجا از از هموطنان درخواست کرد: برای خرید بلیت و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور گردشگری کویر، علاوه بر مراجعه به سایت رجا به نشانی www.raja.ir  می‌توانند با تلفن 1539 (سامانه ارتباط با مشتریان شرکت رجا) از سراسر کشور به صورت شبانه‌روزی تماس بگیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.