| کد خبر: 200531 |

پیگیری بهسازی فضاهای ایستگاه راه‌آهن آبیک

عضو پارلمان محلی شهر آبیک گفت: پیگیر هستیم از سوی راه‌آهن ناحیه تهران مرمت و بهسازی فضاهای موجود در ایستگاه راه‌آهن شهر آبیک عملیاتی شود.

تین نیوز

عضو پارلمان محلی شهر آبیک گفت: پیگیر هستیم از سوی راه‌آهن ناحیه تهران مرمت و بهسازی فضاهای موجود در ایستگاه راه‌آهن شهر آبیک عملیاتی شود.

حمیدرضا دلوی اظهار کرد: پیگیر هستیم از سوی راه‌آهن ناحیه تهران مرمت و بهسازی نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی و سالن انتظار مسافر ایستگاه راه‌آهن شهر آبیک اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه پیگیری تعریض پل راه‌آهن آبیک به قشلاق ادامه دارد، افزود: با دو خطه شدن راه‌آهن تهران به قزوین، تعریض این پل الزامی است.

این عضو شورای شهر آبیک ادامه داد: طی توافقی با شرکت آب و فاضلاب، مقرر شده دو حلقه چاه آب که از چرخه تولید خارج شده‌اند به شهرداری واگذار شود.

دلوی اضافه کرد: پیگیر اجرای 40 کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب که در حال اجراست، هستیم و پیگیری اتمام تصفیه‌خانه فاضلاب شهر آبیک به روش بیوتی و اصلاح شبکه توزیع و انشعاب آب ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: پرونده‌های قضایی شهرداری آبیک که طی سالیان گذشته حقوق شهرداری پایمال شده، در حال پیگیری است.

این عضو شورای شهر آبیک تصریح کرد: برای خرید یک دستگاه بالابر هیدرولیکی که در زمان اصفای حریق در ساختمان های 6 طبقه به بالا کاربرد دارد و 8 میلیارد ریال قیمت آن است، اقدام کرده‌ایم که امسال خرید آن انجام می‌شود.

پیگیری اعتبارات بازآفرینی برای احداث فضاهای جدید در شهرک فردوس

دلوی افزود: فرهنگسرای شهرک فردوس شهر آبیک 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در قالب بازآفرینی شهری، پیگیر هستیم اعتباراتی أخذ و نسبت به ایجاد فضای سبز، سالن ورزشی و درمانگاه در این شهرک اقدام کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به زمان‌بر شدن پروژه فضای آموزشی در شهرک فردوس شهر آبیک، هزینه ایاب و ذهاب سرویس برای تحصیل دانش‌آموزان دختراین شهرک به آبیک از سوی شورای شهر پرداخت می‌شود.

این عضو شورای شهر آبیک بیان کرد: یک هزار و 500 قطعه زمین در شهر آبیک متعلق به مسکن و شهرسازی است که سال‌ها پیش، توسط مردم تصرف شده که از سوی این اداره کل برای 380 قطعه زمین سند صادر شده و مابقی در مرحله صدور قرار دارد.

دلوی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته سهمیه‌ای از قطار تهران به میانه، قزوین به مشهد، تهران به رشت، تهران به زنجان برای شهر آبیک اختصاص یافته که پیگیر تخصیص سهمیه برای قطار آبیک به تهران هم برای شهروندان این شهر هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایلنا
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.