| کد خبر: 200176 |

راه‌آهن اینچه‌برون-شاهرود-طبس تحولی عظیم در منطقه ایجاد خواهد کرد

نماینده شاهرود و میامی در مجلس بابیان اینکه پروژه‌های عظیم اقتصادی در شرق استان سمنان در دست اجرا است، گفت: تحقق راه‌آهن اینچه‌برون-شاهرود-طبس تحولی عظیم در منطقه ایجاد خواهد کرد.

تین نیوز

نماینده شاهرود و میامی در مجلس بابیان اینکه پروژه‌های عظیم اقتصادی در شرق استان سمنان در دست اجرا است، گفت: تحقق راه‌آهن اینچه‌برون-شاهرود-طبس تحولی عظیم در منطقه ایجاد خواهد کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، سید حسن حسینی شاهرودی ظهر چهارشنبه در مراسم معارفه فرماندار جدید شاهرود به میزبانی فرمانداری ویژه شهرستان بابیان اینکه پروژه‌های عظیم اقتصادی در شرق استان سمنان پیگیری می‌شود که پیگیری فرماندار جدید در به سرانجام رسیدن آن‌ها مؤثر است، ابراز کرد: باید سرمایه‌های موجود منطقه در حوزه تولید به کار گرفته شود.

وی بابیان اینکه پروژه‌های عظیم اقتصادی دنبال می‌شود که این طرح‌ها نیازمند همراهی سرمایه‌گذاران است، افزود: تصویب راه‌آهن اینچه برون- شاهرود - طبس از جمله این طرح‌ها است که به‌مثابه یک طرح فراملی می‌بایست پیگیری شود تا تحول عظیمی را در منطقه رقم بزند.

عضو خانه ملت بابیان اینکه منطقه اقتصادی شاهرود نیز به تصویب رسیده است که به‌محض ابلاغ قانون می‌توان نسبت به اجرای آن اقدام کرد، گفت: چهار شهر برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی پیشنهاد شدند که خوشبختانه در مجلس توانستیم در لحظات آخر میامی را نیز در فهرست متقاضیان منطقه ویژه اقتصادی قرار دهیم تا شاهد تحول خوبی در حوزه تولید و سرمایه‌گذاری در شاهرود و میامی باشیم.

حسینی شاهرودی بابیان اینکه یکی از مطالبات مردم و مسئولان از فرماندار جدید شاهرود دنبال کردن تفاهم‌نامه‌های سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان و شهرستان شاهرود است. خوشبختانه برخی دستگاه‌ها عملکرد خوبی در این زمینه داشتند اما برخی دیگر خیر؛ ما معتقد هستیم اگر کسی نمی‌تواند کاری را برای مردم انجام دهد باید برود.

وی بابیان اینکه مطالبات به‌حق مردم باید پاسخ داده شود، گفت: برای پاسخ به مطالبات ابتدا باید مطالعه و سپس برنامه‌ریزی شود آن‌هم برنامه‌ای که بر اساس آمایش سرزمینی و مبتنی برداشته‌ها و ظرفیت‌های مشخص شهرستان باشد تا بدانیم که قرار است به چه نقطه‌ای برسیم و امروز در چه نقطه‌ای قرار داریم درنتیجه انتظار می‌رود  فرماندار جدید همه تلاش خود را به‌کارگیرند و از سوی دیگر هم اختیارات لازم به فرمانداری شاهرود داده شود تا شاهد پیگیری مطالبات باشیم.

نماینده شاهرود و میامی به شائبه مطرح‌شدن نام‌های بومی برای فرمانداری شاهرود نیز، تأکید کرد: بعد از مسجل شدن رفتن کرم محمدی از فرمانداری رایزنی‌هایی مبنی بر فرماندار بومی صورت گرفت و چند گزینه که دو نفرشان در شاهرود ساکن هم بودند معرفی شدند که البته برخی از آن‌ها حاضر به همکاری نشدند و در نهایت شرایطی ویژه‌ای رخ داد و وزارت کشور نادر فخری را به عنوان فرماندار شاهرود و معاون استاندار سمنان معرفی کرد.

در این مراسم از خدمت کرم محمدی فرماندار سابق شاهرود تقدیر و به‌جای وی نادر فخری به عنوان فرماندار جدید معارفه شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.