| کد خبر: 189050 |

◄ رونمایی از آخرین دستاوردهای ریلی در هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی

رونمایی از آخرین دستاوردهای ریلی ازمهم ترین اهداف هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی است.

تین نیوز

 رونمایی از آخرین دستاوردها و تکنولوژی های صنعت حمل ونقل ریلی ایران و جهان و مشارکت در سرمایه گذاری‌ها، از مهم ترین اهداف هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، این نمایشگاه روزهای ۱۹ تا ۲۲ خرداد ماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و تاکنون بیش از ۱۷۰ شرکت داخلی و خارجی از کشورهای روسیه، ترکیه، چین و لتونی برای حضور در این نمایشگاه بین‌المللی اعلام آمادگی کرده‌اند.

بزرگ‌ترین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی کشور با حمایت وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی و با همکاری شرکت‌های عضو انجمن صنایع ریلی ایران، شرکت‌های عضو انجمن صنفی حمل ونقل ریلی، دانشکده فنی و مهندسی راه آهن، شرکت‌های حمل و نقل ریلی باری و مسافری و شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

برگزاری ششمین کنفرانس بین‌المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه‌آهن ایران و جهان با حضور اساتید داخلی و خارجی، متخصصین و کارشناسان صنعت حمل و نقل ریلی در روز ۱۹ خرداد ماه از مهم‌ترین رویداد، هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته در سال جاری است.

توسعه زیربناهای حمل و نقل ریلی در توسعه پایدار و رشد اقتصادی کشور نقش مهمی دارد و برگزاری این نمایشگاه بین‌المللی در تهران می‌تواند جایگاه منطقه‌ای ایران را در ترانزیت کالا در مسیر کریدورهای بین‌المللی شمال - جنوب و شرق - غرب بیش از پیش تقویت کند.

هم اکنون طول خطوط ریلی کشور حدود ۱۳هزارکیلومتر است و در افق ۱۴۰۰ مقرر شده طول خطوط ریلی به بیش از ۱۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر افزایش یابد و در این راستا دو خطه کردن برخی از مسیرهای پرترافیک و توسعه قطارهای حومه‌ای و سریع‌السیر و افزایش تعداد ناوگان مسافری و باری از مهم ترین برنامه‌ای جمهوری اسلامی ایران در توسعه صنعت حمل و نقل ریلی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.