| کد خبر: 187457 |

◄ از خدمات راه آهن در ستاد مرکزی سفرهای نوروزی تقدیر شد

در سی ‌و ‌نهمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری از خدمات مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی در ایام تعطیلات نوروزی تقدیر شد.

تین نیوز

در سی ‌و ‌نهمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری از خدمات مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی در ایام تعطیلات نوروزی تقدیر شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در این نشست نماینده اداره کل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری، گزارشی از عملکرد شرکت راه آهن در نوروز ۹۸ ارائه داد.

در این نشست که با حضور«ولی تیموری» معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و نمایندگان سایر دستگاه های اجرایی عضو این ستاد، برگزار شد از عملکرد شرکت راه آهن به عنوان عضو فعال ستاد نوروزی تقدیر به عمل آمد.

با توجه به تقدیر از خدمات شرکت راه آهن در نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در سازمان میراث فرهنگی، نخستین نشست مسئولان روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت های حمل ونقل مسافری در ایام تعطیلات نوروزی با حضور مدیر کل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری نیز در روز ۱۴ اردیبهشت ماه سال جاری در این اداره کل برگزار و از همکاری های همه شرکت های حمل و نقل ریلی مسافری تقدیر وتشکر شد.

ضمناً در این نشست بر گسترش و بهبود نحوه اطلاع رسانی اقدامات و همچنین زحمات همکاران در حوزه مسافری تأکید شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.