| کد خبر: 186390 |

◄ محصول همکاری بسیج و راه آهن، خدمت رسانی بیشتر به مردم است

در دیدار فرمانده سپاه ناحیه اراک با سرپرست راه آهن اراک مطرح شد.

تین نیوز

فرمانده سپاه ناحیه اراک با حضور در اداره کل راه آهن اراک با سرپرست اداره کل و بسیجیان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه‌آهن اراک، سرهنگ پاسدار محمد رضا عسگری و سرگرد روشنی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهید باهنر شهرستان اراک در دیدار با محمد رضا قربانی سرپرست اداره کل راه آهن اراک ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و انتصاب ایشان بر تعامل و همکاری بسیج و راه آهن تاکید و آن را مایه خیر و خدمت برای مردم دانست.

سرهنگ عسگری ضمن تقدیر از خدمات راه آهن در کمک رسانی به سیل زدگان گفت:اگر چه سیل و خسارت هائی که به کشور و مردم زد غم انگیز است و همه ی ما باید تلاش کنیم تا خسارت ها هر چه زودتر جبران شود اما سیل برکاتی برای کشور داشت که یکی از آنها همبستگی و اتحاد مردم ایران بود.

وی در ادامه راه آهن و کارکنان آن را یکی از نهادهای پیشرو در خدمت رسانی به مردم و دارای کارنامه ای درخشان در دفاع مقدس عنوان کرد و گفت:محموعه بسیج آمادگی خود را برای همکاری با راه آهن به منظور خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر به مردم اعلام می دارد.

وی افزود:بسیج راه آهن اراک یکی از فعال ترین پایگاه های بسیج بوده و امیدواریم با مدیریت جدید این فعالیت ها گسترده تر ادامه پیدا کند.

در این جلسه محمد رضا قربانی سرپرست راه آهن اراک نیز ضمن تقدیر از حضور فعالانه سپاه و بسیج در امر خدمت رسانی به سیل زدگان و جمع آوری کمک های مردمی گفت:با اقدامات ارزشمند سپاه در سیل اخیر و امداد رسانی به مردم، محبوبیت این نهاد انقلابی بیش از گذشته شده و همه ی تلاش های بیگانگان برای خدشه وارد کردن به چهره سپاه ناکام باقی ماند.

وی افزود:راه آهن اراک برای خدمت رسانی به مردم نیازمند کمک و همراهی همه ی نهاد هاست و سپاه و بسیج به عنوان مردمی ترین نهاد های انقلابی می توانند ما را در انجام وظایف و تکالیف سازمانی خود یاری کنند و تجربه سیل اخیر نشان داد که می توان با همکاری و تعامل بسیاری از مشکلات را در کشور حل کرد و خدمات بیشتری به مردم ارائه داد.

وی بر گسترش فعالیت بسیج در اداره کل و ارائه خدمت به کارکنان و خانواده ها تاکید کرد وگفت:بسیج با برنامه ریزی و سازماندهی و با به کارگیری نیروهای جوان فعالیت های خود را ادامه خواهد داد. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.