| کد خبر: 184470 |

افزایش‌ روزهای حرکت قطار از ارومیه به تهران

تعداد روزهای حرکت قطار از ارومیه به تهران افزایش یافت.

تین نیوز

‌مدیرکل راه آهن آذربایجان گفت: تعداد روزهای حرکت قطار از ارومیه به تهران افزایش یافت.

‌به گزارش تین‌ نیوز و به نقل از ایسنا، شاپور ارصلانی اظهار کرد: تعداد روزهای حرکت قطار از ارومیه به تهران به دلیل تعدد تردد مسافران در ایام تعطیلات نوروزی افزایش یافت.

وی افزود: حرکت قطار ارومیه به تهران از هفته ای دو نوبت در روزهای یکشنبه و سه شنبه به هفته‌ای سه نوبت در روزهای یکشنبه و سه شنبه پنج شنبه در ایام نوروز افزایش یافته با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امید است در سال 98 نیز ین روند را بعد از ایام نوروز نیز ادامه داشته باشد.

ارصلانی در خصوص مسیر ارومیه به مشهد بیان کرد: راه آهن جمهوری اسلامی ایران به منظور خدمات رسانی به مردم ارومیه، امکان تهیه بلیت به صورت مستقیم و با قطارهای کانکشنی از ارومیه به مشهد را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: مسافران ارومیه مشهد ابتدا بایستی بلیت مسیر ارومیه - تهران را تهیه کنند و سپس سیستم تهیه بلیت، قطاری با حداقل فاصله زمانی بعد از رسیدن قطار به تهران به مسافران معرفی می‌کند که مسافران می توانند به مشهد اعزام شوند.

ارصلانی در خصوص بلیت های مسیر ارومیه_ تهران خاطرنشان کرد: پیش فروش بلیت های مسیر ارومیه تهران از 20 بهمن آغاز شده و مانده بلیت ها در سیستم به صورت مرجوعی و یا کنسلی هستند که مسافران نوروزی می توانند از آژانس های سطح شهر و اپلیکیشن های اینترنتی بلیت تهیه کنند.

وی افزود: با توجه دستور وزیر راه و شهر سازی در سال جدید هیچ افزایشی در قیمت های بلیت ها در ایام نوروزی وجود نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.