| کد خبر: 184196 |

در دیدارهای دژپسند با مقامات آذربایجان مطرح شد؛

توسعه همکاری های کشاورزی، بانکی و ریلی میان تهران-باکو

توسعه همکاری های کشاورزی، بانکی و ریلی تهران-باکو در دیدار وزیر امور اقتصادی و دارایی با وزیر کشاورزی، رئیس کل بانک مرکزی و رئیس راه آهن جمهوری آذربایجان مورد بررسی قرار گرفت.

تین نیوز

 

توسعه همکاری های کشاورزی، بانکی و ریلی تهران-باکو در دیدار وزیر امور اقتصادی و دارایی با وزیر کشاورزی، رئیس کل بانک مرکزی و رئیس راه آهن جمهوری آذربایجان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از صداوسیما، فرهاد دژپسند در دیدار با ایمان کریم اف وزیر کشاورزی جمهوری آذربایجان در زمینه توسعه کشت فراسرزمینی، همکاری در بخش قرنطینه دام و امنیت غذایی، تبادل تجربه در بخش کشاورزی، عملیاتی کردن اسناد موجود بین دو کشور در بخش کشاورزی و همکاری در زمینه کشت گلخانه‌ای و کشت و صنعت تبادل نظر کرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان همچنین عصر امروز با رستم اف رئیس کل بانک مرکزی جمهوری آذربایجان به بررسی همکاری‌های بانکی، بیمه‌ای، مالی و زمینه‌های تسهیل امورات بانکی بین دو کشور پرداخت.

دژپسند در دیدار با جاوید قربان اف رئیس راه آهن جمهوری آذربایجان هم در خصوص تکمیل دالان ریلی شمال جنوب به ویژه راه آهن قطعه رشت آستارا و توسعه همکاری‌های ریلی و اهمیت تکمیل دالان ریلی در افزایش حجم مبادلات تجاری به تبادل نظر پرداخت.

گفتنی است فرهاد دژپسند که برای شرکت در کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان صبح امروز وارد باکو شده است، فردا نیز ضمن حضور در مراسم امضای اسناد و تفاهم نامه‌های این اجلاس، با دیگر مقامات جمهوری آذربایجان دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.