| کد خبر: 182923 |

راه‌اندازی قطار شهری در مسیر عالیشهر ـ بوشهر

قطار شهری در مسیر عالیشهر ـ بوشهر راه‌اندازی شود‌.

تین نیوز

 امام جمعه موقت بوشهر با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های عمرانی، رفاهی، خدماتی و اجتماعی گفت: راه‌اندازی  قطار شهری برای تسهیل در ترددهای شهروندان در مسیر عالیشهر- بوشهر از مطالبات مهم شهروندان است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام سیدغلامرضا هاشمی در نشست با معاون وزیر راه و شهرسازی، استاندار و مسئولان عالیشهر بوشهر با تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا بر توجه به آموزه سبک زندگی ائمه‌اطهار به ویژه زهرای مرضیه تاکید کرد.

وی با قدردانی از توجه به توسعه زیرساخت‌های شهری در عالیشهربوشهر اظهار داشت: شهروندان عالیشهری اکنون از نبود  ایستگاه توزیع فرآورده‌های نفتی از جمله بنزین و سی‌ان‌جی مشکلات فراوانی متحمل می‌شوند که باید برای حل این مشکل اقدامی اساسی کرد.

امام جمعه عالیشهر بوشهر با تاکید بر ساماندهی فاضلاب این شهر بیان کرد: ساماندهی شبکه فاضلاب، احداث آرامستان و اشتغال جوانان عالیشهری از دیگر مطالبات مردم این شهر است.

‌هاشمی با بیان این‌که این قطار نقش مهمی در پویایی دانشگاه آزاد بوشهر در عالیشهر دارد گفت: راه‌اندازی قطار شهری در مسیر یاد شده می‌تواند به ماندگاری دانشگاه آزاد در عالیشهر نیز کمک شایانی کند.

وی پیوست فرهنگی را از ویژگی شهرهای جدید دانست و خاطر نشان کرد: در این راستا ایجاد برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی مورد توجه ویژه قرار دارد که در این راستا ساخت مصلی جمعه عالیشهر که مسجد این شهر جوابگوی نیاز این مهم نیست باید مورد توجه قرار بگیرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.