| کد خبر: 179713 |

◄ راه آهن هرمزگان در سومین روز از دی ماه

نشست فرمانده پلیس‌راه آهن هرمزگان با مهندس حسن ماسوری به‌مناسبت هفته حمل‌ونقل انجام شد.

تین نیوز

در دومین روز از هفته حمل‌ونقل، دیدار فرمانده پلیس‌ راه‌آهن هرمزگان به همراه جمعی از پرسنل نیروی انتظامی با مدیرکل، در این نشست ضمن تسلیت شهادت حضرت معصومه در زمینه حفظ و حراست و امنیت از امکانات، تاسیسات، ادوات ریلی و سلامت سیرقطارها مخصوصا واگن‌های حامل کانتینر بحث و تبادل نظر شد و همچنین در مورد سرقت ادوات خطوط ریلی در طول مسیر تصمیماتی اتخاذ شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل راه‌آهن هرمزگان، پخش زنده مصاحبه مدیرکل راه‌آهن هرمزگان به مناسبت هفته حمل‌ونقل، در دومین روز از هفته حمل‌ونقل پخش زنده مصاحبه حسن ماسوری مدیرکل راه‌آهن هرمزگان از شبکه رادیوی خلیج فارس برنامه صبح‌به‌خیر هرمزگان به مناسبت هفته حمل‌ونقل انجام شد.

استقبال مدیرکل راه‌آهن هرمزگان به مناسبت هفته حمل‌ونقل از مسافران قطارها در راه‌آهن هرمزگان، در اولین روز از هفته حمل‌ونقل با حضور مدیرکل، فرمانده پلیس‌راه آهن، معاونین و جمعی از پرسنل همراه با پخش سرود راه‌آهن از مسافران قطارها با شیرینی و شکلات استقبال و پذیرایی به عمل آمد.

غبارروبی گلزار شهدای استان به مناسبت هفته حمل‌ونقل

در چهارمین روز از هفته حمل‌ونقل مراسم غبارروبی گلزار شهدای بندرعباس با حضور مدیران‌کل راه‌آهن، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس سازمان راهداری و جاده‌ای کشور، معاونان راه و شهرسازی، روسای صنف حمل‌ونقل مسافر و جاده و سایر مسئولان این حوزه و پرسنل ادارات برگزار شد.

در این مراسم ماسوری هفته حمل‌ونقل را به‌تمامی زحمتکشان این عرصه تبریک گفتند و یادآور شدند که ما هر چه در حال حاضر داریم از خون پاک این شهیدان است که توانستند از جان و مال خود بگذرند تا آسیبی به مردم و کشور خود نرسد و ما باید ادامه‌دهنده راه آن‌ها باشیم و تمام سعی و تلاش خود را هم‌چون شهیدان در خدمت به مردم و جامعه بکار گیریم و کاری نکنیم که فردای قیامت شرمنده شهدای شویم. در پایان مراسم با نثار شاخه گل و فاتحه گلزار شهدای غبارروبی شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.