| کد خبر: 176325 |

◄ عملکرد اداره کل راه‌آهن هرمزگان در هفت ماهه سال ۹۷

عملکرد راه‌آهن هرمزگان به میزان یازده میلیون و ۶۵۵ هزار و ۱۸۹ تن کالا و محمولات بوده که رشد سه‌درصدی را نشان داده و موجب رسیدن تن کیلومتر مرزی به میزان چهار میلیارد و ۵۵۹ میلیون و ۵۰۱ هزار و ۷۱۵ تن کیلومتر شده که رشد پنج‌درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

تین نیوز

مدیرکل راه‌آهن هرمزگان، گفت: عملکرد هفت ماهه این اداره کل در زمینه بارگیری، چهار میلیون و ۳۷۶ هزار و ۲۲۵ تن انواع محمولات و مواد معدنی و کالاهای تجاری شامل: کانتینر و محمولات ترانزیت بوده که از مبادی ایستگاه‌های گل‌گهر، معدن گل‌گهر و بندر شهیدرجایی بارگیری شده و به مقاصد مختلف داخلی و کشورهای مشترک‌المنافع ارسال شده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از راه‌آهن هرمزگان، محمد پورفخری افزود: در زمینه تخلیه نیز به میزان هفت میلیون و ۲۷۸ هزار و ۹۶۴ تن انواع محمولات و موادمعدنی در سایر خطوط تخلیه این اداره‌کل شامل: پالایشگاه، منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس (بارکو)، بندر شهیدرجایی و خطوط تخلیه دستی مانوری تخلیه‌شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت‌درصد رشد داشته است.

در همین مدت عملکرد راه‌آهن هرمزگان به میزان یازده میلیون و ۶۵۵ هزار و ۱۸۹ تن کالا و محمولات بوده که رشد سه‌درصدی را نشان داده و موجب رسیدن تن کیلومتر مرزی به میزان چهار میلیارد و ۵۵۹ میلیون و ۵۰۱ هزار و ۷۱۵ تن کیلومتر شده که رشد پنج‌درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

مدیرکل راه‌آهن هرمزگان، گفت: در این مدت عملکرد بندر شهید رجایی نیز پنج میلیون و ۳۳۱ هزار و ۸۰۸ تن کالا بوده که رشد یک‌درصدی حمل ریلی در بندر شهید رجایی را شاهد بوده‌ایم و در زمینه بارگیری کانتینر نیز با حمل ۲۴‌هزار ۶۱۵ (TEU) بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶ درصد رشد داشته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.