| کد خبر: 172654 |

◄ مهم‌ترین اخبار اداره‌کل راه‌آهن هرمزگان

اداره‌کل راه‌آهن هرمزگان به‌عنوان دستگاه برتر در بیست یکمین جشنواره شهید رجایی انتخاب شد.

تین نیوز

مدیرکل راه‌آهن هرمزگان از انتخاب این اداره‌کل به‌عنوان دستگاه برتر در محوریت اقتصاد مقاومتی استان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راه‌آهن هرمزگان، محمد پورفخری گفت: برای چهارمین سال متوالی اداره‌کل راه‌آهن هرمزگان در بیست یکمین جشنواره شهید رجایی به‌عنوان دستگاه برتر در محوریت اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان برگزیده شد.

در این مراسم با حضورهمتی استاندار هرمزگان، معاونین استاندار، نماینده ولایت‌فقیه در استان و کلیه مدیران و اعضای شورای اداری استان با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره از محمد پور فخری مدیرکل راه‌آهن هرمزگان قدردانی گردید.

افتتاح درمانگاه شهرک مسکونی در اداره‌کل راه‌آهن هرمزگان

درمانگاه شهرک مسکونی راه‌آهن سیرجان درپنچمین روز از هفته دولت با حضور مدیرکل راه‌آهن هرمزگان، معاونین، هاشمی و جمعی از پرسنل افتتاح شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه‌آهن هرمزگان، محمدپورفخری مدیرکل راه‌آهن هرمزگان افزود در راستای خدمات‌رسانی به کارکنان و خانواده آن‌ها با تلاش و پیگیرهای که با اداره‌کل رفاه و سلامت داشته بحمدالله درمانگاه شهرک مسکونی راه‌آهن سیرجان آماده و مورد بهره‌برداری شد.

و ازاین‌پس ساکنان این شهرک می‌توانند از خدمات درمانی و پزشکی این درمانگاه استفاده نمایند

عملکرد اداره‌کل راه‌آهن هرمزگان در پنج‌ماهه سال ۹۷

مدیرکل راه‌آهن هرمزگان عملکرد این اداره‌کل را تشریح کرد: عملکرد پنج‌ماهه این اداره‌کل درزمینه بارگیری، سه میلیون و ۸۷ هزار و ۵۴۴ تن انواع محمولات و مواد معدنی و کالاهای تجاری شامل: کانتینر و محمولات ترانزیت بوده که از مبادی ایستگاه‌های گل گهر، معدن گل گهر و بندر شهید رجایی بارگیری شده و به مقاصد مختلف داخلی و کشورهای مشترک‌المنافع ارسال گردیده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه‌آهن هرمزگان، محمد پورفخری افزود: در زمینه تخلیه نیز به میزان پنج میلیون و ۹۸ هزار و ۵۸۲ تن انواع محمولات و مواد معدنی در سایر خطوط تخلیه این اداره‌کل شامل: پالایشگاه، منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس (بارکو)، بندر شهید رجایی و خطوط تخلیه دستی مانوری تخلیه‌شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد رشد داشته است.

در همین مدت عملکرد راه‌آهن هرمزگان به میزان هشت میلیون و ۱۸۶ هزار و ۱۲۶ تن کالا و محمولات بوده که رشد چهاردرصدی را نشان داده و موجب رسیدن تن کیلومتر مرزی به میزان ۳ میلیارد و ۲۰۹ میلیون و ۴۷۲ هزار و ۷۳۱ تن کیلومتر شده که رشد شش درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

مدیرکل راه‌آهن هرمزگان گفت: در این مدت عملکرد بندر شهید رجایی نیز سه میلیون و ۷۸۸ هزار و ۲۰۶ تن کالا بوده که رشد شش درصدی حمل ریلی در بندر شهید رجایی را شاهد بوده‌ایم و در زمینه بارگیری کانتینر نیز با حمل ۱۸ هزار ۴۵۶ (TEU) بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد رشد داشته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.