| کد خبر: 174811 |

باهدف اطلاع‌رسانی دقیق حرکت قطارها:

◄ سامانه پیامکی تعاملی قطارهای حومه‌ای راه‌اندازی شد

باهدف اطلاع‌رسانی دقیق زمان حرکت قطارهای حومه‌ای، سامانه پیامکی تعاملی برای مسافران راه‌اندازی شد.

تین نیوز

 معاون مسافری راه‌آهن، گفت: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۰۰ برای اطلاع‌رسانی دقیق به مسافران قطارهای حومه‌ای راه‌اندازی شد و مسافران می‌توانند با عضویت در این سامانه (ارسال عدد صفر به سامانه پیامکی)، از اخبار و تغییرات احتمالی برنامه حرکت قطار مسیر مورد نظر خود مطلع شوند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از  روابط‌عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، میرحسن موسوی افزود: با توجه به این‌که بیش‌تر مسافران قطارهای حومه‌ای، روزانه و مستمر هستند و از قبل بلیط تهیه نمی‌کنند، این نیاز رادارند تا از بروز تغییرات فصلی، احتمالی و لغو برنامه‌های حرکت قطارهای حومه‌ای اطلاع داشته باشند.

وی ادامه داد: مسافران قطارهای حومه‌ای برای اطلاع از جزییات بیش‌تر می‌توانند به سایت قطارهای حومه‌ای به آدرس www.commuterrail.rai.ir مراجعه و اطلاعات دقیق‌تر را به صورت لحظه‌ای دریافت کنند.

سیاست کلی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، تثبیت برنامه حرکت قطارها وعدم تغییر در برنامه حرکت قطارهای حومه‌ای است؛ اما به دلایل متعددی برخی تغییرها در برنامه حرکت قطارها ناگزیر است.

دلایلی مانند تغییرات فصل و تغییر افق نماز، حرکت قطارهای حومه‌ای را که به صورت مشترک از شبکه ریلی استفاده می‌کنند متاثر می‌سازد و یا در مواردی که مسدودی خط و حادثه‌ای موردی اتفاق می‌افتد، اجبار به تغییر برنامه حرکت قطارها وجود دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.