| کد خبر: 173639 |

◄ زمان تحویل راه‌آهن ارومیه-مراغه مشخص نیست

‌ سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی زمان مشخصی را برای تحویل پروزه ریلی مراغه-ارومیه به شرکت راه‌آهن اعلام نکرد.

تین نیوز

‌ سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی زمان مشخصی را برای تحویل پروزه ریلی مراغه-ارومیه به شرکت راه‌آهن اعلام نکرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از تسنیم،  پیمان آرامون در این‌ باره گفت: برای تحویل خط ریلی مراغه-ارومیه به شرکت راه‌آهن مقدمات و الزاماتی نیاز است که در بازدید امروز ضمن بررسی مجدد مسیر خط آهن تا ایستگاه مهاباد، شرایط پروژه برای تحویل نیز مورد بررسی واقع شد.

او ادامه داد: تاریخ جدیدی برای افتتاح یا بهره‌برداری ایستگاه قطار ارومیه مشخص نشد و هیچ ضرب العجل مشخصی برای اتمام مقدمات و تکمیل الزامات تحویل پروژه به شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام نشد.

این مقام مسئول بیان کرد: در بازدید امروز تصمیم گرفته شد پیش از آغاز عملیات ساخت سیستم سوزن ریل در ایستگاه برای حفظ ایمنی، تردد روستائیان از جاده فعلی قطع و شرکت زیرساخت راه جایگزینی را احداث کند.

آرامون افزود: برای حل مشکل تردد اهالی اطراف ایستگاه قطار ارومیه مقرر شد جاده کنونی تا تکمیل جاده جایگزین باقی بماند و مقرر است شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور ظرف 20 روز آینده جاده در دست احداث را آسفالت کند.

طی بازدید پیمان آرامون- سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی،  عباس خطیبی- قائم‌مقام معاون ساخت و توسعه راه‌آهن بنادرو فرودگاه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور از این پروژه مشخص شد الزامات قانونی تحویل این  پروژه به شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران (بهره‌بردار) فراهم نیست.

پروژه قطار مراغه-ارومیه بعد از قریب به دو دهه پروژه قطار مراغه به ارومیه قابل بهره‌برداری نشده و هنوز نمی‌توان این پروژه قدیمی را از پیمانکار تحویل گرفت و به بهره‌بردار سپرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.