| کد خبر: 171169 |

توافق در نشست مشترک کمیسیون صنایع مجلس و راه آهن:

◄ کارگروه صنایع و راه آهن تشکیل می‌شود

کارگروه کمیسیون صنایع مجلس و راه آهن با حضور دو نفر از اعضای کمیسیون صنایع ، دو نفر از نمایندگان شرکت راه آهن و دو نفر به نمایندگی از بخش خصوصی تشکیل شود و در دو ماه آینده این کارگروه نتیجه کار خود را با حضور وزیر راه و مدیرعامل راه آهن بررسی کنند.

تین نیوز

نشست مشترک اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل راه آهن و اعضای هیات مدیره عصر دیروز در ساختمان مرکزی راه‌آهن برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز، در این جلسه عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی با تشریح چالش‌های حوزه حمل‌و‌نقل ریلی، از برنامه این وزارتخانه برای ایجاد شبکه لجستیک ایران خبر داد و خواستار پشتیبانی نمایندگان مجلس و اعضای این کمیسیون از برنامه‌های وزارت راه و شهر سازی و راه‌آهن شد.

وی هم‌چنین به تشریح برنامه‌های وزارت راه و شهر سازی در بخش راه‌آهن حومه‌ای اشاره و تاکید کرد: نرخ تورم تردد در بخش حمل و نقل ریلی بسیار کم‌تر از نرخ تورم در سطح جاده‌ای است و اگر قیمت سوخت واقعی شود مزیت صرفه جویی ریلی در مصرف سوخت بیش از پیش مشخص خواهد شد.

آخوندی در این جلسه هم‌چنین به پرسش‌های نمایندگان در مورد چالش‌ها و راهکارهای پیش‌روی حمل و نقل ریلی پاسخ داد.

درپایان این جلسه مقرر شد کارگروه کمیسیون صنایع مجلس و راه آهن با حضور دو نفر از اعضای کمیسیون صنایع ، دو نفر از نمایندگان شرکت راه آهن و دو نفر به نمایندگی از بخش خصوصی تشکیل شود و در دو ماه آینده این کارگروه نتیجه کار خود را با حضور وزیر راه و مدیرعامل راه آهن بررسی کنند.

همچنین به دنبال این جلسه، جلسه کارگروه ارتباطات با حضور رمضانعلی سبحانی‌فر نماینده سبزوار و سیدحمیده زرآبادی نماینده قزوین از اعضای کمیسیون صنایع برگزار شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.