|
کد خبر:
168148
|
بازدید های سایت :
۳۰۵۸۳
اخبار مرتبط
ارسال نظر
اخبار مهم
- منتقدترین فرد به خصوصی سازی صنعت ریلی هستم و معتقد ترین!
- کدام یک از مسیرهای ریلی امسال به بهره برداری می رسد؟
- برطرف شدن سوء تفاهم ها بین مدیرعامل راهآهن و مالکان لوکوموتیو
- مسافرکشی با پراید از واگن داری پرسودتر است!
- بیش از 5 هزار امضا برای برکناری مدیرعامل راه آهن/ روابط عمومی راه آهن امضاها را غیرواقعی دانست
- کاش تمام لوکوموتیوها را واگذار کرده بودم!
- پیام تبریک دبیر انجمن صنایع ریلی به مناسبت نوروز
- توانمندی های ایران برای صدور خدمات فنی و مهندسی در زیرساخت های حمل و نقل
- فیلم| تبریک نوروزی سبحان نظری رئیس هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های ریلی
- فیلم| مرور عملکرد انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی در سال 1402
- رصد۲۴ ساعته سیر و حرکت قطارها سفر با قطار را اطمینان بخش می کند
- تاریخ برگزاری «نمایشگاه ریلی ابوظبی ۲۰۲۴» اعلام شد
- اجرای پروژه بهسازی شبکه برق ایستگاه راه آهن بالارود و اتصال آن به شبکه برق سراسری
- شایعه اخراج یک لکوموتیوران به دستور مدیرعامل
- رشد ۳۵ درصدی تخلیه محمولات ترانزیتی در راه آهن منطقه هرمزگان
- منتقدترین فرد به خصوصی سازی صنعت ریلی هستم و معتقد ترین!
- توسعه شبکه مدرن ریلی؛ اولویت دولت در توسعه زیرساخت ها
- کدام یک از مسیرهای ریلی امسال به بهره برداری می رسد؟
- عملکرد حمل ونقل بار ریلی؛ پرسروصدا و ناامیدکننده
- ۶۹ هزار مسافر نوروزی از طریق ناوگان ریلی قم جابهجا شدند
- آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از پنجشنبه ۹ فروردین ماه
- امکان انحلال اپراتور دولتی حمل و نقل ریلی آلمان به دلیل ضرر و زیان
- چین به دنبال قطارهای سریع السیر باری
- برطرف شدن سوء تفاهم ها بین مدیرعامل راهآهن و مالکان لوکوموتیو
- چگونه قطارهای برقی حمل و نقل دنیا را دگرگون می کنند؟
- رشد ۲۰ درصدی بارگیری در سال ۱۴۰۲ در راه آهن شرق
- شمشیر دو لبه کریدور ریلی «ترانس افغان» در برابر راه آهن ایران
- یادمان زنده یاد محمدرضا شاهرخی مدیر کارخانه شرکت واگن پارس مپنا
- معرفی انواع قطارهای سریع السیر چین
- مسافرکشی با پراید از واگن داری پرسودتر است!
- اولین پرداخت تهاتر نفتی به حساب راه آهن واریز شد
- فراخوان نیازمندی های فناورانه شرکت راه آهن
- مشارکت مردم برای احداث راه آهن سریع السیر تهران قم
- نقش آفرینی شرکت احداث و توسعه ریلی مپنا در بهره برداری از سه ایستگاه خط ۶ مترو تهران
- اتصال استان لرستان به شبکه ریلی با ۱۸ جبهه کاری فعال در حال انجام است
- ارائه ۸۳.۳ درصد خدمات راه آهن به طور الکترونیک
- بیش از 5 هزار امضا برای برکناری مدیرعامل راه آهن/ روابط عمومی راه آهن امضاها را غیرواقعی دانست
- جابهجایی روزانه بیش از ۳۷ هزار مسافر در راه آهن مشهد
- کاش تمام لوکوموتیوها را واگذار کرده بودم!
- مشکل اصلی پروژه راه آهن دورود خرمآباد حقوقی است
- کاش تمام لوکوموتیوها را واگذار کرده بودم!
- یادمان زنده یاد محمدرضا شاهرخی مدیر کارخانه شرکت واگن پارس مپنا
- راهنمای جامع مسیرهای ریلی ایران
- برطرف شدن سوء تفاهم ها بین مدیرعامل راهآهن و مالکان لوکوموتیو
- منتقدترین فرد به خصوصی سازی صنعت ریلی هستم و معتقد ترین!
- بیش از 5 هزار امضا برای برکناری مدیرعامل راه آهن/ روابط عمومی راه آهن امضاها را غیرواقعی دانست
- شایعه اخراج یک لکوموتیوران به دستور مدیرعامل
- کدام یک از مسیرهای ریلی امسال به بهره برداری می رسد؟
- مسافرکشی با پراید از واگن داری پرسودتر است!
- مشارکت مردم برای احداث راه آهن سریع السیر تهران قم
- فیلم| افتتاح خط ریلی در زیر آب ، از گوآنگژو تا ژانجیانگ در چین
- اولین پرداخت تهاتر نفتی به حساب راه آهن واریز شد
- اتصال استان لرستان به شبکه ریلی با ۱۸ جبهه کاری فعال در حال انجام است
- نقش آفرینی شرکت احداث و توسعه ریلی مپنا در بهره برداری از سه ایستگاه خط ۶ مترو تهران
- پیشرفت قابل توجه عملیات اجرایی راه آهن در خراسان جنوبی
- ارتقاء شاخص حمل و نقل ریلی در سال ۱۴۰۳
- شمشیر دو لبه کریدور ریلی «ترانس افغان» در برابر راه آهن ایران
- ۹۸ درصد ظرفیت قطار سنندج- تهران تکمیل شده است
- معرفی انواع قطارهای سریع السیر چین
- عملکرد حمل ونقل بار ریلی؛ پرسروصدا و ناامیدکننده
- توسعه شبکه مدرن ریلی؛ اولویت دولت در توسعه زیرساخت ها
- مشکل اصلی پروژه راه آهن دورود خرمآباد حقوقی است
- فراخوان نیازمندی های فناورانه شرکت راه آهن
- اثرات راه آهن بر حمل و نقل جاده ای
- عرضه بلیت توسط ۲ هزار آژانس مسافری و ۲۵ سایت اینترنتی
- بهسازی و نوسازی نوروزی ناوگان ریلی راه آهن کرمان
- چین به دنبال قطارهای سریع السیر باری
- نصب و راه اندازی تلفن نوری در مسیر ریلی ایستگاه راه آهن زاگرس
- چگونه قطارهای برقی حمل و نقل دنیا را دگرگون می کنند؟
- امکان انحلال اپراتور دولتی حمل و نقل ریلی آلمان به دلیل ضرر و زیان
- کارکنان راه آهن در اقدامی قابل توجه کارزار برکناری مدیرعامل راه انداختند
- شوک بزرگ به رانندگان جدید/ حق بیمه رانندگان درون و برون شهری در 6 ماهه اول سال 1403 مشخص شد
- بازی باخت باخت ایران و روسیه در راه آهن رشت آستارا
- بیمه رانندگان کامیون ؛ راه سوءاستفاده کنندگان بسته شد
- کمبود راننده اتوبوس بین شهری/ درخواست کمک از رانندگان کامیون و رانندگان بازنشسته
- اتوبان اصفهان شیراز را از دست شوتی ها نجات دهید!
- فهرست نام و شماره جاده ها و آزادراه و بزرگراه های ایران
- اتحاد کارکنان راه آهن و بخش خصوصی ریلی برای برکناری مدیرعامل راه آهن
- ناگفته های سبحان نظری درباره دوستی او و میعاد صالحی + فیلم
- ساخت مترو در قم؛ دور ریختن پول با فشار نمایندگان مجلس
- کاش تمام لوکوموتیوها را واگذار کرده بودم!
- اعضای جدید هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته انتخاب شدند
- تذکر مجلس به وزیر راه به دلیل عملکرد مدیرعامل شرکت راه آهن
- دو شرکت و پنج نفر رشوه دهنده به مجازات قانونی محکوم شدند
- وعده پرداخت مطالبات شرکت های مالک لوکوموتیو عملی شد
- کارکنان شرکت فرودگاه های کشور به رئیس جمهور متوسل شدند
- آزاد راه شیراز اصفهان و یک خبر خوش برای مسافران نوروزی + تصاویر
- منتقدان کاهش حمل بار ریلی صادق نیستند
- جفای راه آهن به لکوموتیوهای آلستوم و زیمنس!
- راه آهن رشت آستارا توجیه اقتصادی ندارد / ریل نیاز به توسعه عرضی دارد نه طولی!
- حمید بهبهانی وزیر اسبق راه و ترابری به دلیل عفونت ریه درگذشت
- درخواست مساعدت در رفع مشکل مالیات بر ارزش افزوده از مدیرعامل راه آهن
- دغدغه بزرگ رانندگان کامیون: عدم پرداخت کرایه توسط صاحبان بار/ کمیسیون شرکت ها نقدی پرداخت می شود
- حرکت به سمت سیر هدفمند واگنها و لکوموتیوها و کاهش توقفات ناوگان به منظور ارتقاء سرعت بازرگانی
- فرجام خواهی راه آهن نافرجام ماند!
- یادمان زنده یاد محمدرضا شاهرخی مدیر کارخانه شرکت واگن پارس مپنا
- بیش از 5 هزار امضا برای برکناری مدیرعامل راه آهن/ روابط عمومی راه آهن امضاها را غیرواقعی دانست
- فیلم| تبریک نوروزی سبحان نظری رئیس هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های ریلی
- اتوبان اصفهان شیراز ؛ عوارض عبور از زیباترین آزادراه ایران چند؟
- بهکارگیری ۴۰ هزار رام قطار بین شهری برای رکورد زنی ۳۰ میلیون مسافر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.