| کد خبر: 165346 |

◄ تاکید بر رفع آلایندگی های محیطی و صوتی در سایت راه‌آهن تهران

مدیرعامل راه‌آهن در بازدیدی سرزده از بخش‌های مختلف سایت راه‌آهن تهران بازدید و ضمن بررسی مشکلات خواستار رفع هر چه سریع‌تر کاستی‌ها از سوی همکاران در جهت ارائه خدمات مناسب‌تر این شرکت شد.

تین نیوز

مدیرعامل راه‌آهن در بازدیدی سرزده از بخش‌های مختلف سایت راه‌آهن تهران بازدید و ضمن بررسی مشکلات خواستار رفع هر چه سریع‌تر کاستی‌ها از سوی همکاران در جهت ارائه خدمات مناسب‌تر این شرکت شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید محمدزاده در این بازدید با اشاره بر ضرورت افزایش نظم و حساسیت در همه قسمت‌ها، بر رعایت ایمنی و استانداردهای فنی تأکید کرد.

مدیرعامل راه‌آهن در این بازدید که مورد استقبال پرسنل و کارگران حوزه ریلی قرار گرفت از بخش‌های زیرگذر تبادلی بین راه‌آهن و متروی شهری تهران، پنل ایستگاه تهران، انبارهای اداره کل ارتباطات و علائم الکتریکی، سایت راهبری قطارهای مسافری ، محدوده شرکت وانیا ریل و فدک، دپوی ضایعات، ساختمان اداره کل خط و سازه‌های فنی، سوله ماشین‌های مکانیزه خط، انبارهای اداره کل خط و سازه‌های فنی، کارگاه جوش الکتریکی ، انبارهای اداره کل نیروی کشش، انبار موتوری اداره کل مخازن، قسمت شستشوی موتور دیزل اداره کل نیروی کشش و شرکت پیشگام تهران و پارکینگ قطارهای مسافری بازدید و نسبت به ارائه تذکرات و نقطه نظرات اقدام کرد.

 بازدید از بوفه، کت رینگ، آشپزخانه، انبار و رستوران سلف نیروی کشش نیز از دیگر موارد مورد بازدید مدیرعامل راه‌آهن بود که پیرو آن مدیرعامل راه‌آهن بر موضوع رعایت بهداشت و زیباسازی محیط و همچنین زدودن فضای بیرونی و درونی سایت راه‌آهن تهران از آلایندگی‌های محیطی و صوتی تأکید و از تداوم انجام این بازدیدهای سرزده در بازه‌های زمانی دیگر خرداد.

دیدار صمیمانه مدیرعامل راه‌آهن با همکاران بخش‌های مختلف سایت راه‌آهن تهران و پس‌ازآن در دیداری صمیمانه با همکاران قسمت شستشوی قطعات اداره کل نیروی کشش و شرکت‌های پیمانکاری راه‌آهن و بررسی مشکلات و مسائل آنان و همچنین اعلام دستورات لازم به‌منظور رسیدگی و رفع مشکلات و تلاش در جهت افزایش انگیزش پرسنل ازجمله اقداماتی بود که در این بازدید انجام گرفت.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.