| کد خبر: 163453 |

آغاز فعالیت تورگردشگری ایستگاه راه آهن تهران ازامروز

مدیرکل برنامه ‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری شرکت راه‌آهن از آغاز فعالیت تور گردشگری ویژه ایستگاه راه‌آهن تهران از امروز چهارم فرورین‌ ماه 97 خبر داد.

تین نیوز

 از امروز شنبه ( 4 فروردین ) در تور ویژه راه‌آهن، ایستگاه تهران به عنوان برگی از تاریخ راه آهن سراسری به علاقمندان معرفی می‌شود.

براساس گزارش تین‌نیوز مدیرکل برنامه ‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری شرکت راه‌آهن از آغاز فعالیت تور گردشگری ویژه ایستگاه راه‌آهن تهران از امروز چهارم فرورین‌ ماه 97 خبر داد.

وی بیان کرد: ایستگاه تهران در واقع یک موزه روباز تاریخ معاصر به حساب می آید که از نگاه مسافران قطارها نیازمند همراهی با کارشناس راه آهن برای معرفی بخش های مختلف آن به گردشگران است.

این مقام مسئول در شرکت راه آهن یادآورشد: علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاع در خصوص چگونگی خرید بلیت و اطلاعات بیشتر با سامانه صدای مسافر راه آهن با شماره 0214159 تماس بگیرند.

براساس گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی کاظمی‌منش همچنین از راه اندازی قطار گردشگری راه ابریشم در مسیر تهران - بیابانک از 9 فروردین 97خبر داد و گفت: گردشگران با قطار از ایستگاه تهران حرکت و بعد از پیاده شدن در ایستگاه ده نمک در حاشیه کویر از کاروانسرای دوران صفویه و روستای باستانی و کمپ کویری بیابانک بازدید و از پذیرایی محلی و برنامه های تفریحی برنامه ‌ریزی شده شامل آفرود سواری و پیاده روی کویری استفاده می کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.