| کد خبر: 162219 |

◄ تمهیدات «رجا» برای مسافران نوروزی

در حاشیه برگزاری مراسم تجلیل از مهمانداران برگزیده شرکت قطارهای مسافربری رجا و تقدیر از مشتریان وفادار «رجا»، مدیرعامل این شرکت از تمهیدات ویژه به منظور ایجاد رفاه بیشتر برای مسافران نوروزی خبر داد.

تین نیوز

مراسم تجلیل از ماموران برگزیده قطارهای رجا و تقدیر از مشتریان وفادار شرکت رجا که بیش‌ترین سفر با قطارهای این شرکت را طی یکسال گذشته داشتند و همچنین برگزیده‌های باشگاه مشتریان با حضور رئیس هیأت‌مدیره، مدیرعامل و مدیران رجا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محمد رجبی با  تقدیر از مهماندران و کارکنان شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا با اشاره به تلاش برای پیشرفت روزافزون رجا، اظهار کرد: این مراسم به پاس زحمات کارکنانی برگزار می‌شود که شغل آنها به عنوان خدمتگزار دارای ویژگی‌های خاصی است.

مدیرعامل رجا تصریح کرد: این‌کار به خصوص در مسیر تهران-مشهد بیش از دیگر خطوط نمود پیدا می‌کند و  افرادی که با تکیه بر مهارت فنی و آموزشی رجا به ارائه خدمات برتر می‌پردازند باید مورد تقدیر قرار گیرند.

وی با بیان اینکه هر چند نرخ بیکاری عدد بزرگی را به خود اختصاص داده اما یافتن نیروی کارآمد، توانمند و مجرب سخت است، گفت: خوشبختانه رجا در این خصوص مشکل خاصی نداشته است.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اشاره به تلاش هیات‌مدیره  برای افزایش سرمایه این شرکت از 135 به 1100 میلیارد تومان، یادآور شد: این مهم محقق نمی‌شد مگر در سایه همکاری میان مدیران، هیات مدیره و کارکنانی که ویترین کارهای جمعی ما در شرکت رجا.

رجبی با اشاره به این که، برنامه افزایش دارایی رجا امروز به امضاء رسید و برای طی مراحل بعدی آماده است، گفت: در دنیای حمل‌ونقل امروز کسی می‌تواند حرف خود را به گوش دیگران برساند که، دارای قدرت باشد که یکی از ابزار قدرت، افزایش سرمایه است.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا خاطرنشان کرد: هستند در جمع برگزیدگان که در گذشته حتی در کمیته انضباطی حضور یافته‌اند اما با تغییر رفتار امروز در جمع برترین‌های رجا جای گرفته‌اند و این نشان از توجه رجا به موضوع ارتقای سطح در میان خدمات است.

در این مراسم که با حضور خانواده های مأموران برگزیده و مشتریان وفادار رجا برگزار شده بود، از 36 مأمور قطار در رده های مأمور فنی، مهماندار، سرمهماندار، رئیس قطار، ترنست ران، و مأمور خدمات با اهدای لوح و ... تقدیر شد همچنین از 7 نفر از مشتریان وفادار شرکت رجا که بیشترین سفر با قطارهای این شرکت را طی یکسال گذشته داشتند و برگزیده های باشگاه مشتریان تقدیر به عمل آمد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.