◄ ریلگذاری در پروژه دو خطه کردن راهآهن «زنجان - تهران»
مدیرکل راهآهن شمال غرب کشور گفت: پروژه دوخطه کردن راهآهن «زنجان - تهران» از زمان پیشبینیشده جلوتر است.
مدیرکل راهآهن شمال غرب کشور گفت: پروژه دوخطه کردن راهآهن «زنجان-تهران» از زمان پیشبینیشده جلوتر است.
به گزارش تیننیوز، علی خدایی با تأکید بر اینکه پروژه دوخطه کردن راهآهن تهران زنجان، به چهار قطعه تقسیمشده است، تصریح کرد: خوشبختانه پروژه از زمان پیشبینیشده جلوتر است و با اقدامات صورت گرفته امروز شاهد ریلگذاری در منطقه هستیم.
خدایی با اشاره به اینکه امیدواریم سال آینده بتوانیم از این پروژه بهرهبرداری کنیم، خاطرنشان کرد: بهرهبرداری از این پروژه علاوه بر توسعه منطقه، نقش تأثیرگذاری در کاهش میزان بارمحوری خطوط، کاهش ترافیک خطها، زود رسیدن قطارها به مقصد و صرفهجویی در مصرف سوخت دارد.
وی یادآور شد: در ایستگاه راهآهن خرمدره علاوه بر پاسگاه که به بهرهبرداری رسید، احداث سکو و زیرگذر و نیز و ایجاد پلهبرقی در ایستگاه نیز در دست انجام است.
«حجت محمدی» با اشاره به اینکه متأسفانه در کشور ما راهها بیشترین تلفات را در تصادفات دارند، یادآور شد: پیشرفت ما درزمینهٔ ریلی باعث کاهش میل مردم به سفرهای جادهای میشود و آمار مرگومیر ناشی از تصادفات جادهای پایین میآید.
این مسئول با اشاره به اینکه باوجود همه مشکلات دولت قدمهای خوبی برای رشد توسعه کشور برداشته است، تصریح کرد: میزان دسترسی به راههای مطلوب از آیتمهای توسعه در کشور محسوب میشود و امروز اکثر راههای کشور آسفالت است.
حجت محمدی گفت: طرح دوبانده کردن راه آهن زنجان- تهران تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.
پیشازاین اسد اله درویش امیری استاندار زنجان از هزینه 200 میلیارد تومانی در طرح دوخطه کردن راهآهن زنجان- تهران خبر داده و گفته بود: هماکنون 50 درصد از روند اجرایی طرح صورت گرفته است.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.