| کد خبر: 160576 |

پاسخ «رجا» به یک گزارش

در پی درج گزارشی درباره تسویه بدهی‌های شرکت ریلی و یک ایرلاین داخلی در وب‌سایت تین‌نیوز، روابط‌عمومی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا، پاسخی به دفتر ما ارسال کرده

تین نیوز

در پی درج گزارشی درباره تسویه بدهی‌های شرکت ریلی و یک ایرلاین داخلی در وب‌سایت تین‌نیوز، روابط‌عمومی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا، پاسخی به دفتر ما ارسال کرده که عیناً نقل می‌شود:

جناب آقای مهندس ذهبیون

مدیرعامل محترم سایت خبری تحلیلی تین نیوز

با سلام

  پیرو انتشار گزارشی در سایت خبری تحلیلی تین نیوز روز یکشنبه مورخ 15/11/96 با کد خبری 160518 تحت عنوان " اصلاح ساختار «رجا» و «هما» بدهی این دو شرکت را صاف می‌کند؟" توضیحات ذیل ارسال می‌شود. خواهشمند است در خصوص انتشار طبق قانون دستور اقدام لازم صادر فرمایید.

  طبق مصوبه، هیئت‌وزیران به‌منظور رفع بخشی از مشکلات شرکت‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) و راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، مصوب کرد مانده بدهی شامل اصل و سود تسهیلات پرداختی از حساب ذخیره ارزی به شرکت‌های مذکور بر اساس آخرین صورت‌های مالی حسابرسی شده پس از کسر سهم عاملیت بانک‌های عامل، به‌عنوان افزایش سرمایه دولت در این شرکت‌ها منظور شود.

  لذا با توضیح فوق موضوع هیچ‌گونه ارتباطی با شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا که در گزارش آمده است ندارد، ضمن اینکه شرکت رجا هیچ‌گونه وابستگی به راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران نداشته و در سال 1388 بابت رد دیون دولت به سازمان تأمین اجتماعی واگذار شده است.

  به همین منظور لازم است دست‌اندرکاران آن رسانه در تدوین یادداشت‌ها، گزارش‌ها و ... از عناوین صحیح مجموعه‌ها (رجا مخفف راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران نیست که در داخل پرانتز آمده است) استفاده کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.