| کد خبر: 159920 |

نوبخت:

راه آهن کرمانشاه دریکی از روزهای ۱۸تا ۲۱ بهمن افتتاح می شود

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به برنامه کاری فشرده رئیس جمهوری گفت: راه آهن کرمانشاه در یکی از روزهای ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه افتتاح می شود.

تین نیوز

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به برنامه کاری فشرده رئیس جمهوری گفت: راه آهن کرمانشاه در یکی از روزهای ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه افتتاح می شود.

 

به گزارش تین نیوز از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمدباقر نوبخت صبح امروز (پنجشنبه) و در نشست برنامه ریزی افتتاح راه آهن کرمانشاه گفت: با توجه به استعداد استان کرمانشاه برای توسعه و شایستگی های مردم متدین، مقاوم و رنجدیده استان کرمانشاه و با توجه به نقشی که در دفاع مقدس داشتند، توسعه زیرساخت های استان برای ایجاد اشتغال ضروری است و هم اکنون نظام باید برای مردم کرمانشاه جبران کند.

وی افزود: این اطمینان خاطر را به همه مردم می دهم که مسئولیت شرافت و حیثیت خود را در پاسخگویی به مطالبات مردم می دانند.

سخنگوی دولت با بیان اینکه استان کرمانشاه شایستگی های همه مساعدت ها را دارد، اظهار داشت: بهبود وضعیت اقتصادی و اجتماعی جوانان که آماده نقش آفرینی در توسعه استان هستند یک ضرورت است.

نوبخت گفت: با توجه به برنامه کاری فشرده رییس جمهوری، در یکی از روزهای ۱۸ تا ۲۱ بهمن راه آهن کرمانشاه افتتاح، و بهره برداری آزمایشی از آن شروع می شود.

وی اظهار داشت: سفرهای نوروزی شرکت راه آهن هرساله از ۲۵ اسفند آغاز می شود و پس از افتتاح آزمایشی، مردم کرمانشاه می‌توانند برای سفرهای نوروزی خود بلیط رزرو کنند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.