| کد خبر: 153352 |

مدیرعامل شهر جدید بینالود:

قطار به بینالود می‌رسد / ۲۲۰۰ مسکن مهر فاقد متقاضی داریم

مدیرعامل شهر جدید بینالود با بیان اینکه به زودی شهر جدید بینالود به قطار شهری و راه‌آهن سراسری متصل می‌شود، گفت: در حال حاضر از ۳۷۰۰ مسکن مهر بینالود، حدود ۲۲۰۰ مسکن مهر فاقد متقاضی است.

تین نیوز

مدیرعامل شهر جدید بینالود با بیان اینکه به زودی شهر جدید بینالود به قطار شهری و راه‌آهن سراسری متصل می‌شود، گفت: در حال حاضر از ۳۷۰۰ مسکن مهر بینالود، حدود ۲۲۰۰ مسکن مهر فاقد متقاضی است.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا یزدانی در جمع خبرنگاران در حاشیه نهمین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و نمایشگاه اینوک با بیان اینکه شهر جدید بینالود در آینده نزدیک هم به قطار شهری مشهد و هم به راه‌آهن سراسری متصل می‌شود، گفت: اتصال بینالود به راه‌آهن از مصوبات طرح مشهد ۲۰۱۷ است.

وی ادامه داد: از دو هفته گذشته کریدور راه‌آهن بینالود مشخص و به تایید راه‌اهن رسیده است.

مدیر عامل شهر جدید بینالود ادامه داد: نقشه برداری این پروژه شروع شده است و به زودی راه‌آهن به بینالود می‌رسد.

یزدانی با بیان اینکه در طرح مسکن مهر شهر جدید بینالود ساخت ۳۷۰۰ واحد مسکونی تکلیف شده است، اظهار داشت: در حال حاضر ۲۲۰۰ واحد مسکونی، مسکن مهر در بینالود فاقد متقاضی است.

وی ادامه داد: رکود بازار مسکن و بارگذاری نادرست در این منطقه از جمله عواملی است که باعث شده مساکن مهر بینالود متقاضی نداشته باشد.

یزدانی اظهار داشت: در حال حاضر سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی برای ساماندهی پروژه مسکن مهر در این شهر در حال اجرا ست و خوشبختانه امسال با رشد ۱۰ برابری متقاضیان مسکن مهر مواجه شدیم.

وی تاکید کرد: یکی از دلایل افزایش تقاضا برای مسکن مهر شهر بینالود افزایش وام مسکن از ۳۰ میلیون به ۴۰ میلیون تومان است.

این مقام مسئول ادامه داد: سال گذشته توانستیم دو مدرسه برای این منطقه احداث کنیم و امسال هم ساخت دو مدرسه دیگر را در دستور کار داریم و معتقد هستیم که باید زیرساخت‌ها در این منطقه افزایش پیدا کند.

مدیر عامل شهر جدید بینالود ادامه داد: سال گذشته تنها ۳۶ نفر متقاضی مسکن مهر بینالود بودند که امسال با رشد ۱۰ برابری مواجه بودیم و ۳۰۰ نفر در انتظار پیش فروش مسکن مهر بینالود هستند.

وی تاکید کرد: شهر بینالود یک شهر صنعتی است و وابستگی به صنعت دارد اگر صنعت رونق پیدا کند در این شهر هم شاهد رونق خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • امیر 0 0

    بخاطر اینکه۲۲۰۰ واحد مسکن مهر و تو پاچه ملت کنید وخزانه تون پر بشه وکسری بودجه هاتون پر شده به ملت وعده پوچ وتو خالی ندید ملت رو بدبخت نکنید این وعده هاتون دوازده سال پیش برای گلبهار بود.بعدش کم میارید وپاسکاری میکنید.وعده های قدیمتونو عملی کنید این یکی پیشکش.اگر شرف و انسانیت وغیرت میدونید چیه .دروغ نگید.بابا ملت بدبخت رو چی فرض کردید.

  • امیر 0 0

    دروغ نگو جان بچه هات با ۹۰ هزار جمعیت قول نده. بعدش بگی برامون توجیه ندارن سرمایه گذاری ریلی کنیم.

  • ناشناس 0 0

    بینالودراچانمیزدرن پیشرفت کنه دانشگاه نداره آب شیرین نداره وکاربدی که شرکت عمران درحاشیهامغازه نزده که باعث پیشرفت بشه وبیمارستان نداره اگردرحشیهامغازه زده بشه پیشرفت میکنیم ومغازهای اوارشک همه میاندتوبینالودچون جمعیت بینالودزیادم هست مزیادمیشه