| کد خبر: 151669 |

◄ قطارهای غزال «رجا» در مسیر اصفهان- مشهد و تهران- بندرعباس

قطارهای لوکس 4 تخته غزال در سفرهای پاییزی به‌صورت یک‌روز در میان در مسیر کمربندی اصفهان- مشهد و مسیر تهران- بندرعباس تردد می‌کنند.

تین نیوز

قطارهای غزال شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا، مسافران مسیر اصفهان-مشهد و تهران-بندرعباس و بالعکس را جابه‌جا می‌کند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی شرکت رجا، قطارهای لوکس 4 تخته غزال در سفرهای پاییزی به‌صورت یک‌روز در میان در مسیر کمربندی اصفهان- مشهد و مسیر تهران- بندرعباس تردد می‌کنند.

قیمت بلیت قطار غزال اصفهان-مشهد در حالت نرمال 970 هزار ریال و در مسیر تهران-بندرعباس به مبلغ یک‌میلیون‌و11 هزار ریال بوده که با توجه به شناور بودن قیمت بلیت قطارها، مبالغ مورد نظر بسته به ایام و فصول سال ممکن است تغییراتی (کاهش یا افزایش) داشته باشد.

خدمات پذیرایی در قطارهای غزال از قبیل: پذیرایی در کوپه شامل پذیرایی وعده عصرانه به‌صورت رایگان و پذیرایی صبحانه، ناهار و شام به درخواست مسافر، آب آشامیدنی، تنوع غذایی و نوشیدنی، بسته پذیرایی (نوشیدنی و تنقلات) بسته به مسیر و زمان حرکت قطارها به مسافران گرامی ارائه می‌شود.

از تجهیزات و امکانات قطار یاد شده می‌توان سیستم صوتی تصویری، مجله و روزنامه، میز غذاخوری، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم تهویه مطبوع و ... اشاره کرد.

هم‌وطنان گرامی برای تهیه و خریداری بلیت قطارهای رجا می‌توانند به روش‌های مختلفی از جمله: اینترنتی، اپلیکیشن رجا و آپ، تلفنی از طریق سامانه 1539، دفاتر فروش بلیت مجاز در سراسر کشور، اقدام کنند.

شرکت رجا به منظور اطلاع‌رسانی تخفیفات دوره‌ای و لحظه‌ای بلیت قطارهای خود، کانال تلگرامی "سفر ارزان" را به نشانی safararzan1539@ راه‌اندازی کرده است.

هم‌وطنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفر با قطارهای رجا اعم از نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت، موجودی بلیت و ... می‌توانند به‌صورت شبانه‌روزی از سراسر کشور با سامانهٔ ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق شماره تلفن 1539 تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی: www.raja.ir مراجعه کنند.

 شماره پیامک 3000139 شرکت رجا نیز آماده دریافت نظرها، انتقادات، پیشنهادها و شکایات متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.