| کد خبر: 133875 |

توسعه بخش جنوبی خط 6 متروی تهران از سوی شرکت فنی مهندسی عمران اریکه

◄ به سوی طولانی‌ترین خط متروی خاورمیانه

روابط عمومی شرکت فنی مهندسی عمران اریکه به مناسبت فرا رسیدن ایام مبارک رمضان و فعالیت این شرکت در ساخت متروی خط شش از اهالی محدوده دولت‌آباد بابت ایجاد صدا در هنگام عملیات اجرایی عذرخواهی کرد.

تین نیوز

روابط عمومی شرکت فنی مهندسی عمران اریکه به مناسبت فرا رسیدن ایام مبارک رمضان و فعالیت این شرکت در ساخت متروی خط شش از اهالی محدوده دولت‌آباد بابت ایجاد صدا در هنگام عملیات اجرایی عذرخواهی کرد.

 

به گزارش خبرنگار تین نیوز، با تصویب طرح توسعه بخش جنوبی خط شش متروی تهران، شرکت فنی مهندسی عمران اریکه اجرای این بخش از پروژه خط شش را بر عهده گرفته است. این شرکت به مناسب فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و نیز آغاز عملیات اجرایی توسعه بخش جنوبی خط شش از اهالی محدوده دولت‌آباد بابت ایجاد سروصدا حین انجام عملیات عذرخواهی کرد. متن این نامه به این شرح است:

 

«انجام عملیات عمرانی گاه ما را ناچار می‌کند که ساعت‌های طولانی از روز و حتی شب را در معرض صداهای ناهنجار و آزاردهنده سپری کنیم.

 

از سوی دیگر توسعه و آبادانی شهر جزء مطالبات و خواسته‌های سایر شهروندان است چرا که این امر موجب فراهم آوردن آسایش آنان و رفاه اجتماعی را به دنبال می‌آورد.

 

به هر روی زندگی شهری یک زندگی جمعی است و برای موفقیت در این نوع زندگی بایستی اخلاق جمعی رواج یابد تا در سایه همکاری و همیاری با دیگران و پذیرش مسئولیت‌ها، شرایط بهتری را برای خویش و دیگران فراهم سازیم.

 

لذا از صبر و تحمل شما شهروند گرامی که ما را در اجرای این پروژه یاری می‌کنید، نهایت کمال و تشکر را داریم.

روابط عمومی شرکت فنی مهندسی عمران اریکه.»

 

خط شش متروی تهران با دارا بودن 28 ایستگاه و به طول 31 کیلومتر از محله دولت‌آباد آغاز می‌شود و پس از طی یک مسیر جنوب به شمال در ایستگاه میدان خراسان با خط هفت، در ایستگاه میدان شهدا با خط چهار، در ایستگاه امام حسین با دو خط، در ایستگاه هفت تیر با خط یک و در ایستگاه میدان ولیعصر با خط سه، تقاطع خواهد داشت و سپس به سمت غرب امتداد مسیر داده و به محدوده شمال غربی تهران (شهرک شرکت نفت) خواهد رسید.

 

با اضافه شدن بخش توسعه جنوبی خط شش متروی تهران از ایستگاه دولت‌آباد تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) طول این خط به 38 کیلومتر و تعداد ایستگاه‌های آن به 32 ایستگاه افزوده می‌شود که طولانی‌ترین خط خاورمیانه را شکل می‌دهد.

 

ایستگاه چشمه علی اولین ایستگاه در بخش توسعه جنوبی خط شش متروی تهران است و بین ایستگاه دولت‌آباد و ایستگاه ابن بابویه قرار می‌گیرد.

 

با احداث این بخش، ظرفیت ناوگان خط شش متروی تهران 140 هزار نفر در روز افزایش یافته که ظرفیت ناوگان کل خط، به حدود 1 میلیون و 160 هزار نفر در روز می‌رسد.

 

با احداث بخش توسعه جنوبی خط شش متروی تهران ضمن دسترسی سریع‌تر و آسان‌تر اهالی محترم به مناطق مختلف شهر تهران، در آینده شاهد پیشرفت چشمگیر محله‌های دولت‌آباد، صفائیه، چشمه علی، پل سیمان و ابن بابویه در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی خواهیم بود.

 

ایستگاه‌های مصوب این خط عبارت‌اند از: شهرک شرکت نفت (محدوده کوهسار)، شهید آبشناسان (تقاطع آبشناسان و کوهسار)، شهران (بلوار کوهسار محدوده شهران)، شهر زیبا (میدان کانون)، آیت‌الله کاشانی (بلوار کاشانی بین باکری و جنت‌آباد)، شهید ستاری (تقاطع پیامبر و ستاری)، اشرفی اصفهانی (تقاطع اشرفی و مرزداران)، یادگار امام (پل مرزداران)، مرزداران (مرزداران محدوده ژاندارمری)، شهرک آزمایش (پل آزمایش)، دانشگاه تربیت مدرس (گیشا)، چهارراه کارگر (تقاطع فاطمی و کارگر)، پارک لاله (ضلع جنوب غربی پارک)، میدان ولیعصر، استاد نجات اللهی (پل کریم‌خان)، هفت تیر (میدان هفت تیر)، بهار شیراز (تقاطع شریعتی و بهار شیراز)، بزرگراه صیاد شیرازی (بزرگراه صیاد محدوده میدان سپاه)، امام حسین (تقاطع مدنی و انقلاب)، شهدا (میدان شهدا)، امیرکبیر (تقاطع امیرکبیر و هفده شهریور)، هفده شهریور (پل هفده شهریور)، میدان خراسان (میدان خراسان)، منصور (هفده شهریور بین بعثت و منصور)، بعثت (تقاطع هفده شهریور و بعثت)، کیانشهر (محدوده کیانشهر)، دولت‌آباد (محدوده دولت‌آباد)، چشمه علی (محدوده چشمه علی)، ابن بابویه (محدوده این بابویه)، حضرت عبدالعظیم (محدوده میدان حرم).

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.