|
کد خبر:
131433
|
بازدید های سایت :
۴۱۸۱۱
اخبار مرتبط
ارسال نظر
اخبار مهم
- زیان دهی راه آهن به دلیل ضعف مدیریت و کهنه بودن ناوگان ریلی
- چالش های تنظیم گری در حمل و نقل ریلی/ آیا راه آهن می تواند تنظیم گر حمل و نقل ریلی باشد؟
- شرکت راه آهن و ارجح قرار دادن رویکرد فرهنگی بر تخصصی
- وعده آغاز نهضت بازسازی لکوموتیو های متوقف طولانی مدت در سال 1403
- قطارها بی توجه به برنامه ها راه خود را می روند !
- پشتیبانی رهبران آمریکا و ژاپن از طرح قطار سریع السیر تگزاس
- حوادث راه آهن روزانه شد/ آسیب دیدگی 10 لوکوموتیو در 20 روز
- سریال حوادث در شبکه ریلی آغاز شد
- جای پدر صنعت ریلی در افطاری فرزندان خود خالی بود!
- کریدور میانی ترکیه و سرنوشت ترانزیت ایران
- صدای اعتراض کارگران راه آهن در آمده است!/حقوق کفاف معاش را نمیدهد
- خدمات آموزشی راه آهن به شرکت ها و موسسات فعال در حوزه آموزش واگذار می شود
- حرکت قطارهای جنوب شرق بدون معطلی
- خلاصه استاندارد UIC 406 در مورد ظرفیت (شبکه ریلی)
- تناژ بارگیری صادراتی راه آهن شمال غرب ۲۲۰ درصد افزایش یافت
- سرمایه گذاری 10 میلیارد یورویی روسیه در خطوط شرقی
- مدیرعامل راه آهن: اهل شفافیت هستیم نه آرایش حساب + فیلم
- رشد ۱۰ برابری صادرات راه آهن تهران در فروردین ۱۴۰۳
- مظلومترین حلقه زنجیره ریلی تولیدکننده واگن است
- مشارکت مردم و ابتکار بخش خصوصی/ نگاهی به پروژه لوکوموتیو GT22
- رشد ۱۹درصدی بارگیری راه آهن شرق در فروردین ۱۴۰۳
- تأمین رفاه و امنیت مسافران در اولویت راه آهن
- اولین پیش نشست همایش بین المللی تنظیم گری و سیاستگذاری رقابت در ایران برگزار می شود
- با مسیر ریلی تبریز آذربایجان، مرکز هاب لجستیکی منطقه بیشتر آشنا شویم
- بازدید مشاور وزیر راه و شهرسازی از پروژه ریلی رشت کاسپین
- حمل ۴۳۰ هزار تن کالا توسط ناوگان ریلی فارس در سال گذشته
- ثبت یک رکورد دیگر در راه آهن
- برنامه های جشنواره «رود و ریل» در لرستان اعلام شد
- پیش بینی بودجه ۵۹۰۰ میلیاردی برای طرح های عمرانی راه آهن
- صرفه جویی ۲ میلیارد دلاری سوخت با تکمیل راه آهن شلمچه بصره
- پیدا شدن جسد ۳ کارگر راه آهن در شهرستان خاش
- وصف شرایط فعلی حمل و نقل ریلی و شرکت راه آهن در قالب یک شعر
- زیان دهی راه آهن به دلیل ضعف مدیریت و کهنه بودن ناوگان ریلی
- شرکت راه آهن کشش سیستم خنک کاری دیزل لکوموتیوها را برقی کرد
- امضای قراردادهای اجرایی طرح فشارافزایی میدان مشترک گازی پارس جنوبی
- توسعه صنعت ریلی، معضل بیکاری سیستان و بلوچستان را رفع می کند
- رشد جا به جایی مسافران شهری و حومه ای راه آهن
- تمرکز آنکارا بر تولید قطار سریع السیر!
- گلایه های مردم از فضای نامناسب ایستگاه راه آهن و تعداد تردد قطارهای حومه ای + عکس
- راه آهن سریع السیر فرانسه و فرآیند ارزیابی پروژه ها، ارزش جان و زمان
- فاز نخست راه آهن رشت به بندر کاسپین آماده بهره برداری است
- فیلم| سقوط دیزل به دره در راه آهن ناحیه تهران/ حال لوکوموتیوران خوب نیست
- بازدید مشاور وزیر راه و شهرسازی از پروژه ریلی رشت کاسپین
- چگونه با نرم افزار «سبرا» بلیت قطار حومه ای خریداری کنیم؟
- فهرستی از عجیب ترین ها در شرکت راه آهن
- مراسم افطاری 19 فروردین و پندی از گزارش جهانی شادی برای تقویت امید در راه آهن
- حوادث راه آهن روزانه شد/ آسیب دیدگی 10 لوکوموتیو در 20 روز
- وعده آغاز نهضت بازسازی لکوموتیو های متوقف طولانی مدت در سال 1403
- وصف شرایط فعلی حمل و نقل ریلی و شرکت راه آهن در قالب یک شعر
- استفاده از آسفالت در زیرسازی خطوط راه آهن
- قطارها بی توجه به برنامه ها راه خود را می روند !
- زیان دهی راه آهن به دلیل ضعف مدیریت و کهنه بودن ناوگان ریلی
- ثبت یک رکورد دیگر در راه آهن
- شرکت راه آهن و ارجح قرار دادن رویکرد فرهنگی بر تخصصی
- خلاصه استاندارد UIC 406 در مورد ظرفیت (شبکه ریلی)
- سوزنبانی درست، راه آهن را روی ریل می آورد/ آیا در راه آهن کسی سوزنبانی می داند؟!
- سرمایه گذاری 10 میلیارد یورویی روسیه در خطوط شرقی
- پیش بینی بودجه ۵۹۰۰ میلیاردی برای طرح های عمرانی راه آهن
- مجروح شدن یک لوکوموتیوران با خروج قطار باربری از ریل
- مشارکت مردم و ابتکار بخش خصوصی/ نگاهی به پروژه لوکوموتیو GT22
- صرفه جویی ۲ میلیارد دلاری سوخت با تکمیل راه آهن شلمچه بصره
- آیا فقط باید حمل کننده ترانزیتی صرف سنگ آهن افغانستان شویم؟
- چالش های تنظیم گری در حمل و نقل ریلی/ آیا راه آهن می تواند تنظیم گر حمل و نقل ریلی باشد؟
- صدای اعتراض کارگران راه آهن در آمده است!/حقوق کفاف معاش را نمیدهد
- تاخیر در پرداخت حقوق شب عید کارگران تراورس/ پیمانکار تراورس مقصر است
- ۱۶۵ میلیارد تومان برای مشارکت در ساخت آزادراه تهران شمال
- مشارکت مردم در تولید صنایع ریلی مشروط به چیست؟
- پشتیبانی رهبران آمریکا و ژاپن از طرح قطار سریع السیر تگزاس
- پیدا شدن جسد ۳ کارگر راه آهن در شهرستان خاش
- قطارهای تندروی ژاپن توان رقابت در بازارهای بین المللی را ندارند
- زیتون گیت و ترافیک 14 کیلومتری در مسیر برگشت آزادراه منجیل رودبار
- شوک بزرگ به رانندگان جدید/ حق بیمه رانندگان درون و برون شهری در 6 ماهه اول سال 1403 مشخص شد
- کوچ رانندگان و مالکان اتوبوس از بخش حمل و نقل جاده ای
- درخواست رانندگان کامیون برای اعمال سختی کار رانندگان جاده ای
- کمبود راننده اتوبوس بین شهری/ درخواست کمک از رانندگان کامیون و رانندگان بازنشسته
- افشای نام فرد اختلاس کننده از بندر امام خمینی و همسرش/ کانادا مامن خلافکاران؟
- نارضایتی رانندگان کامیون و تریلی از نخستین گرانی سال 1403
- تصاویر اتوبان اصفهان شیراز در نوروز 1403؛ مناظر بهاری زیباترین آزادراه ایران
- رقیبان جدید رانندگان کامیون از راه رسیدند؛ احتمال کاهش درآمد رانندگان
- درآمد رانندگان کامیون و اتوبوس کمتر از درآمد اسنپ موتوری!
- مردم طعم سفرهای نوروزی را در آزادراه قزوین - رشت چشیدند
- فهرست نام و شماره جاده ها و آزادراه و بزرگراه های ایران
- احتمال احداث مسیر برگشت آزادراه منجیل رودبار قوت گرفت
- مقایسه کیفیت آزادراه زنجان با یک آزادراه تازه تاسیس در کشور آذربایجان/ تفاوت از زمین تا آسمان
- شایعه اخراج یک لکوموتیوران به دستور مدیرعامل
- نحوه ثبت شکایت در سامانه ۱۴۱ برای رانندگان کامیون
- کاش تمام لوکوموتیوها را واگذار کرده بودم!
- 3 گام مهم شکایت رانندگان کامیون از کرایه غیر منصفانه و سوء استفاده های دیگر
- تعیین دستمزد ناچیز برای کارگران/ کارزار استیضاح وزیر کار از سوی کارگران راه اندازی شد
- یادمان زنده یاد محمدرضا شاهرخی مدیر کارخانه شرکت واگن پارس مپنا
- نادیده گرفتن حق و حقوق رانندگان کامیون با عدم افزایش کرایه حمل کالا
- اتوبان اصفهان شیراز ؛ تردد رایگان 6 ماهه تا کی ادامه دارد؟
- شرکت های بزرگ مقیاس رانندگان کامیون را نقره داغ کردند
- بهره برداری از دو پروژه آزادراهی در سال جاری
- بیش از 5 هزار امضا برای برکناری مدیرعامل راه آهن/ روابط عمومی راه آهن امضاها را غیرواقعی دانست
- وعده آغاز نهضت بازسازی لکوموتیو های متوقف طولانی مدت در سال 1403
- ورود قطار راه آهن به ایستگاه مدیران بخش خصوصی با 4 ساعت تاخیر!
- راه آهن نیازمند مدیران متخصص است نه سیاسی
- ثبت زیان خالص ۱۰۰۰ میلیارد تومانی شرکت راه آهن در ۶ ماهه نخست ۱۴۰۲
- فقط چند قدم تا افتتاح فاز نخست محور قزوین الموت تنکابن
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.