| کد خبر: 128571 |

◄ برگزاری جلسات تبیین برنامه حمل داخلی ریلی در سال 96

تین نیوز

پس از اعلام شرکت راه‌آهن مبنی بر برنامه حمل بار داخلی به میزان 57 میلیون تن در سال 96، جلسه تبیین معیارها و بررسی مشکلات پیرامون تحقق برنامه مذکور در محل دفتر بازرگانی راه‌آهن تشکیل شد.

 

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز؛ در این جلسه که به منظور بررسی مسائل مربوط به تخلیه واگن‌ها در خطوط راه‌آهن هرمزگان و همچنین برنامه‌های حمل از مبدأ خواف و سنگان به سمت راه‌آهن اصفهان و راه‌آهن هرمزگان تشکیل شد، مجید بابایی، دبیر انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی؛ سید مرتضی‌علی احمدی، مدیرکل دفتر بازرگانی و بازاریابی؛ مرتضی جعفری، مدیرکل سیر و حرکت؛ محمد پورفخری بهابادی، مدیرکل راه‌آهن هرمزگان؛ سیدمصطفی داوودی، مدیرکل راه‌آهن یزد و مدیران شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی و صاحبان کالای مرتبط حضور داشتند.

 

در این جلسه موضوعات مربوط به شرکت‌های حمل‌ونقل و ادارات کل راه‌آهن مورد بحث و گفتگو قرار گرفت. علی‌رغم اینکه برنامه 57 میلیون تن بار داخلی نسبت به سال 95 به میزان 58 درصد افزایش را پیش‌بینی کرده و تحقق این هدف مستلزم برنامه‌ریزی دقیق و واقع‌گرایانه‌ای است اما عوامل حاضر در جلسه ضمن تشریح انتظارات و الزامات این برنامه بر تلاش مجدانه به منظور تحقق برنامه تأکید کردند.

 

مهم‌ترین محورهای تحقق برنامه مبتنی بر نقش ذینفعان عبارت بود از مسئولیت‌ها و وظائف صاحبان کالا، مسئولیت‌ها و وظائف شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی، مسئولیت‌ها و وظائف ادارات کل مناطق راه‌آهن و مسئولیت‌ها و وظائف دفاتر ستادی راه‌آهن (دفتر بازرگانی، اداره کل سیر و حرکت، ادارات کل امور زیربنایی و ناوگان و...)

 

در پایان جلسه ضمن اینکه برخی تصمیمات برای لحاظ کردن در برنامه پیشنهادی اتخاذ شد، مقرر گردید جلساتی با محوریت ادارات کل مناطق نیز برگزار شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.