| کد خبر: 270621 |

انبار لاستیک های احتکاری در گیلان کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان از کشف ۲۲۵ حلقه لاستیک خودروهای سبک و سنگین احتکار شده به ارزش ۱۵ میلیارد ریال از انباری در شهرستان رشت خبر داد.

تین نیوز

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان از کشف ۲۲۵ حلقه لاستیک خودروهای سبک و سنگین احتکار شده به ارزش ۱۵ میلیارد ریال از انباری در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ محمد خوش خلقت روز یکشنبه اظهار کرد: مبارزه با اخلالگران نظام اقتصادی به خصوص افرادی که کالاهای اساسی را برای افزایش قیمت و دریافت سود بیشتر احتکار می کنند همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

خوش خلقت در ادامه با بیان اینکه پلیس در راستای برخورد با محتکران پس از اقدامات فنی و نامحسوس صورت گرفته از احتکار لاستیک داخل یک انبار در شهرستان رشت مطلع شده و به آدرس این مکان اعزام شد، افزود: در بازرسی از محل مورد نظر، ۲۲۵ حلقه لاستیک خودروهای سبک و سنگین احتکاری کشف شد.

وی ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۱۵ میلیارد ریال عنوان و بیان کرد: در این رابطه متهم ۴۴ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردم در خصوص شناسایی و برخورد با مجرمان و متخلفان است.

دستگیری ۲۲ سارق با ۲۹ سرقت

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۲ سارق و مالخر در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل در گیلان خبر داد و گفت: این افراد به ۲۹ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ علیرضا حدادی با بیان اینکه در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل در گیلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان های تابعه قرار گرفت، از دستگیری ۲۱ سارق و یک مالخر با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات های جداگانه در این طرح که طی ۲ روز گذشته اجرایی شد خبر داد .

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان بیان کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده، سارقان به ۲۹ فقره سرقت منزل اعتراف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.