| کد خبر: 269394 |

◄ پیش فروش کامیونت پرطرفدار با پیش پرداخت 885 میلیونی و تحویل 3 ماهه + جزئیات

یک شرکت کامیون سازی معتبر طرح پیش فروش کامیونت جای خوابدار را با پیش پرداخت 885 میلیونی کلید زده است. موعد تحویل خودرو نیز حداقل از 3 ماه آینده آغاز می شود.

تین نیوز

یک شرکت کامیون سازی معتبر طرح پیش فروش کامیونت را با پیش پرداخت 885 میلیونی کلید زده است. موعد تحویل خودرو نیز حداقل از 3 ماه آینده آغاز می شود.

ایران خودرو دیزل که از قدیمی ترین و معتبرترین کامیون سازان کشور به شمار می رود از امروز دوشنبه ساعت 10 صبح ثبت نام محصول جدید خود یعنی کامیونت آرنا پلاس را استارت می زند.

در این سری ثبت نام ایران خودرو دیزل قیمت قطعی اعلام نشده و در زمان تحویل قیمت قطعی مشخص خواهد شد. مبلغ پیش پرداخت در نظر گرفته شده 885 میلیون تومان است که به صورت علی الحساب باید به حساب شرکت واریز شود.

 تحویل این کامیونت ها در تاریخ های هفته آخر خرداد ماه 1403،هفته آخر تیرماه 1403، هفته آخر مردادماه 1403 و هفته آخر شهریور ماه انجام می شود و شرایط ثبت نام برای متقاضیانی که خودروی آنها دیرتر تحویل شود، تفاوتی ندارد.

سود مشارکت در این طرح برای متقاضیان تحویل کامیونت در هفته پایانی خردادماه 5 درصد در نظر گرفته شده است. سود انصراف نیز برای این دسته متقاضیان 2 درصد است.

سود مشارکت خریدارانی که خواستار تحویل کامیون در هفته پایانی تیرماه باشند 12 درصد است. سود انصراف از این طرح نیز 9 درصد خواهد بود.

مشارکت کنندگانی که کامیونت های آنها در پایان مردادماه و شهریورماه تحویل شود نیز از سود مشارکت 12 درصد و سود انصراف 9 درصدی برخوردار می شوند.

نحوه ثبت نام در پیش فروش کامیونت آرنا پلاس

نحوه پرداخت : پیش پرداخت به صورت علی الحساب بوده و در زمان تحویل، باقیمانده بهای خودرو به قیمت روز کارخانه محاسبه و طی دعوتنامه به متقاضی اعلام می گردد و متقاضی دو هفته از تاریخ صدور دعوتنامه فرصت خواهد داشت تا نسبت به تکمیل باقیمانده بهای خودرو اقدام نماید.

سود انصراف : در صورت انصراف از خرید، طبق جدول فوق سود انصراف به مبالغ پیش پرداخت ( مشروط بر گذشت یکماه از ثبت نام ) تا تاریخ انصراف تعلق می گیرد.

نحوه ثبت نام : ثبت نام صرفا از طریق سایت شرکت و به صورت اینترنتی می باشد. همچنین ضروری است پیش پرداخت اولیه نقدی از کارت بانکی مالک قرارداد واریز و همچنین تکمیل مالی نیز از حساب مالک قرارداد صورت گیرد.

محدودیت ها : جهت هر نوع خودرو، هر شخص ( با کد ملی مشخص و شرایط سنی بالای 18سال ) صرفا می تواند برای یک دستگاه ثبت نام نماید.امکان ثبت نام صاحب امتیاز نمایندگی و عاملیت فروش در این طرح وجود ندارد.

در صورت ثبت نام و عدم احراز شرایط فوق ضمن منفسخ شدن قرارداد، وجه پیش پرداخت به حساب وی عودت داده می شود. تغییر نام و صلح امکانپذیر نمی باشد و اسناد خودروها به نام خریدار صادر می گردد. به محض تکمیل ظرفیت این شرکت حق دارد نسبت به توقف طرح اقدام نماید.

ویژگی های فنی کامیونت

کامیونت آرنا پلاس ایران خودرو از جمله کامیونت های پرطرفدار در بین رانندگان به شمار می رود. این خودرو با یک موتور 4 سیلندر خطی کامینز تجهیز شده است که توانایی تولید 154 اسب بخار و گشتاور 500 نیوتن متر را دارد. این موتور برای کاهش آلودگی هوا از استاندارد یورو 5 پیروی می‌کند و همچنین از سیستم SCR، کامان ریل، تزریق مستقیم با اینتر کولر و سیستم سوخت‌رسانی انژکتوری استفاده می‌کند. این موتور به کمک گیربکس 1+6 سرعته دستی شرکت ZF، توان را به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

 این خودرو دارای سیستم ترمز دو مداره پنوماتیک با ترمز جلو و عقب دیسکی است. همچنین این کامیونت به سیستم ترمز ضد قفل ABS، سیستم ترمز ضد لغزش ASR، سیستم توزیع نیروی ترمز EBD و ترمز دستی تمام پنوماتیک با عملکرد بر روی محور عقب و ترمز کمکی با خفه کن اگزوز پنوماتیکی مجهز شده است.

مخزن سوخت این کامیونت از جنس آلومینیوم با ظرفیت ۱۸۰ لیتر است و سیستم برقی آن شامل باتری دو عدد ۱۲ ولت، دینام ۲۸ ولت و استارت ۲۴ ولت می‌باشد. کابین آرنا پلاس از نوع یک و نیم کابین است و مجهز به بالابر دستی است. همچنین سیستم تعلیق جلو و عقب این خودرو از نوع لاستیکی ضربه گیر است و وزن خالص آن حدود ۲۹۰۰ کیلوگرم و وزن ناخالص آن ۶۰۰۰ کیلوگرم است.

آپشن های رفاهی و ایمنی کامیونت آرنا پلاس

کامیونت آرنا پلاس یک کامیون سنگین است که به ترمز دو مداره، پنوماتیک و دیسکی در ترمز جلو و عقب، به همراه سیستم‌های ترمز ضدقفل، ترمز ضد لغزش، توزیع متعادل نیروی ترمز و ترمز کمکی از نوع ترمز موتوری (خفه‌کن اگزوز پنوماتیکی) و ترمز دستی پنوماتیکی، مجهز شده است.

همچنین این کامیون دارای یک مخزن سوخت آلومینیومی با ظرفیت ۱۸۰ لیتر، بالابر دستی مخزن سوخت در کابین و تجهیزات رفاهی از جمله دوربین دید ۳۶۰ درجه، بوق دنده عقب، سیستم صوتی و تصویری با قابلیت پخش رادیو، بلوتوث، AUX، USB، MP4، گارد بغل و عقب، چراغ‌های مه‌شکن جلو و عقب، چراغ دی‌لایت، قفل مرکزی درها، کروز کنترل، آینه بغل برقی، شیشه بالابر برقی، بخاری و کولر است. همچنین سیستم ترمز دارای فیلتر رطوبت‌گیر و مخازن باد دارای سوپاپ تخلیه آب مخازن باد به‌صورت اتوماتیک و جدا کننده آب و روغن از مدار باد به‌صورت اتوماتیک است.

 

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.