| کد خبر: 263197 |

◄ کامیون بنز و اسکانیا و لوو در جبهه های جنگ هم جولان می دهند؟

کامیون بنز و ولوو و اسکانیا در جاده ها رقبای سرسختی برای هم هستند اما سوال اینجاست که آیا در جبهه های جنگ هم این کامیون ها عملکرد خوبی دارند؟

تین نیوز

کامیون بنز و ولوو و اسکانیا در جاده ها رقبای سرسختی برای هم هستند اما سوال اینجاست که آیا در جبهه های جنگ هم این کامیون ها عملکرد خوبی دارند؟

رانندگان کامیون همیشه بین کیفیت و فرمان پذیری و دوام کامیون بنز و اسکانیا و ولوو و سایر برندهای مشهور با هم بحث و جدل دارند. برخی معتقدند بهترین کامیون برای حمل بار در جاده ها ولوو است. بعضی دیگر از رانندگان کامیون اسکانیا را ترجیح می دهند و بعضی هم کامیون های آمریکایی مثل ماک و پیتر بیلت را که البته در جاده های ایران فقط ماک های قدیمی را می توان دید، بهترین می دانند.

خبرهای مهم و پربازدید را بخوانید:

◄ اتوبان اصفهان شیراز برای یزدی ها کسادی می آورد؟

قیمت روز کامیون و کشنده در آستانه آغاز آبان ماه 1402

 

در مورد کامیون هایی که در جبهه های جنگ عملکرد بهتری دارند و بیشتر به کار گرفته می شوند نیز کنجکاوی زیادی بین رانندگان کامیون وجود دارد. سایت شرکت دیزلیران در مطلبی با تیتر ارتش های بزرگ جهان با چه کامیون هایی به جنگ می روند به این موضوع پرداخته است. جالب این که در این گزارش خبری از برخی برندهای مشهور نیست و گویا کامیون های آنها در جبهه های جنگ حرفی برای گفتن ندارند!

در ادامه خلاصه ای از این گزارش را می خوانید.

کامیون مان ؛ جنگنجوی سرسخت

کامیون نظامی مان از بهترین های حال حاضر جهان هستند که بیش از ۳۰ سال در جنگ ها عمر می کنند وبسیار سرسخت ساخته شده اند.

کامیون های مان سری SX دارای شاسی محکمی است و قطعات آن با کامیون های سری LX  و FX مشابه است. کامیون SX45 کامیونی سر سخت با قابلیت حمل بار تا 14 و 16 تن می باشد. مدل دیگر آن SX44 است که جثه ای کوچکتر دارد. این کامیون ها برای نیازهای نظامی از جمله جا به جایی نیروها و حمل تجهیزات و مهمات طراحی شده اند.

کامیون جنگی مان

این کامیون دارای یک کیت حفاظتی زره پوش به صورت فابریک هستند که آنها را در مقابل گلوله سلاح های تهاجمی و ترکش های توپخانه ای محافظت می کند.

کامیون نظامی ایویکو M250 ؛ تازه واردی در میان غول ها!

کامیون ایویکو در میان برندهای مشهور کامیون سازی جهان جزو تاپ ها نیست اما این برند در میدان جنگ جای خود را در میان غول ها باز کرده است.

این کامیون ها در نسخه نظامی دارای محفظه بارگیری استاندارد هستند. انواع کاربری از جمله درمانگاه سیار، یدک کش توپخانه و کمپرسی به روی این کامیون ها قرار می گیرد.

کامیون جنگی ایویکو

کابین این کامیون مجهز به کیت زره پوش است. در فضای داخلی کابین تختخواب برای هر سه سرنشین تعبیه شده است. موتور کامیون M250 دارای قدرت 450 اسب بخاری است که به توربوشارژ تجهیز شده است.

کامیون های نظامی ایویکو به سفارش کشور بلژیک دارای کابین هایی مقاوم در برابر مین های زمینی هستند.

 کامیون بنز ؛ خرامان در جاده ، غرش کنان در جبهه!

کامیون های بنز یونیماگ برای استفاده های نظامی به بیش از ۳۰ کشور جهان صادر می شوند. نسخه هایی از یونیماگ که از نظر ظرفیت و قدرت موتور و ابعاد متغییر هستند تا به بهترین شکل ممکن آماده خدمت رسانی و رفع نیازهای مختلف نظامی باشند.

کامیون بنز یونیماگ

این کامیون سر سخت از شرکت مرسدس بنز بدون ذره ای مکث در نا هموارترین جاده ها بهترین عملکرد را ارائه خواهد داد از جاده های برفی و پر از گل و لای گرفته  تا جاده های بیابانی و..... در کل باید بگویم این خودرو در صدر کامیون های نظامی جهان از لحاظ کیفیت و کارآمدی قرار می گیرد.

نسخه کامل این گزارش را در سایت دیزلیران بخوانید.

انتهای پیام

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.