| کد خبر: 259467 |

وقتی ۲۰۷ ثبت نام می‌ کنی، اما ۲۰۶ تحویل می‌ گیری

شرکت ایران خودرو در حال عرضه خودروی ۲۰۷ با موتور و داشبورد خودروی از رده خارج شده ۲۰۶ است و حالا مردم پول ۲۰۷ را پرداخت می‌کنند، اما عملا ۲۰۶ سوار می شوند.

تین نیوز

سال گذشته سازمان ملی استاندارد به این علت که خودروی 206 نمی تواند استاندارد های 85 گانه را اخذ کند، تولید این خودرو را متوقف کرد، اما حالا شرکت ایرانخودرو همان موتور و داشبود را در بدنه 207 جانمایی کرده و در حالیکه از برخی امکانات 207 هم کاسته این خودرو را با قیمت 207 عرضه می کند.

​به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم،  در آخرین قیمت گذاری خودرو ها از سوی شواری رقابت، قیمتی برای خودروی 206 وجود ندارد، چون تولید این خودرو پیش تر متوقف شده بود و این شورا قیمت 207 را بر اساس مشخصات 207 دوره های قبل، تعیین کرده است. اما خودروی تحویلی حالا فقط نام 207 را یدک می کشد و از موتور 207، داشبورد 207 و سنسور و دوربین دنده عقب و همچنین رینگ آلمینیومی خبری نیست، ترمز عقب هم کاسه ای شده است.

پیش تر کیانوش پورمجیب قائم مقام اجرایی مدیرعامل ایران خودرو گفته بود: توقف تولید پژو 206 به معنای توقف کامل و خداحافظی و حذف آن ها از سبد محصولات این شرکت نیست؛ ما مجبور بودیم که در جهت تطابق این خودرو ها با استاندارد های جدیدی که سازمان ملی استاندارد به خودروسازان ابلاغ کرده تا زمانی که امکان این تطبیق استانداردی ممکن باشد، تولید 206 را متوقف کنیم، این بدان معنا نیست که بخواهیم به واسطه حذف آپشنی از خودرو، محصولی جدید متولد کنیم؛ بلکه متناسب سازی صورت می گیرد تا متناسب با نیاز مشتریان خاص تنوع خودرو داشته باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.