| کد خبر: 258533 |

◄ تولید اتوبوس جدید در کشور با همکاری یک کامیون ساز

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال یکی از خودروسازان باسابقه کشور با همکاری یک شرکت کامیون ساز خط تولید اتوبوس جدیدی را افتتاح خواهد کرد.

تین نیوز

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال یکی از خودروسازان باسابقه کشور با همکاری یک شرکت کامیون ساز خط تولید اتوبوس جدیدی را افتتاح خواهد کرد.

به گزارش تین نیوز، ساخت و تولید اتوبوس های جدید در کشور یکی از نیازهای مهم حوزه حمل و نقل است. بر این اساس شرکت های خودروسازی نیز برنامه هایی برای تولید انواع اتوبوس در دستور کار قرار داده اند.

گزارش روز را بخوانید؛

◄ وانت جدید با ظاهر جوان پسند جانشین نیسان آبی می شود؟​

یکی از این شرکت ها، خودروسازی زامیاد است که از شرکت های تابعه سایپا به شمار می رود. زامیاد با محصول بسیار مشهور خود یعنی نیسان وانت شناخته می شود. این محصول سال هاست با رنگ آبی عرضه می شود و تغییری در سیاست زامیاد برای تغییر این محصول یا حتی رنگ آبی آن مشاهده نمی شود.

به تازه گی زامیاد در یک تحول بزرگ وارد حوزه اتوبوس سازی شده است. شایعه ورود زامیاد به تولید اتوبوس موجب تغییراتی در روند معاملات سهام این شرکت در بورس شد به همین دلیل این شرکت با صدور اطلاعیه ای در بورس در این زمینه اطلاع رسانی و شفاف سازی کرد.

در این اطلاعیه آمده است ؛ به استناد ماده 2 مکرر 3 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان به اطلاع می ‌رساند پیرو اخبار منتشر شده در پایگاه خبری سایپا نیوز مبنی بر رونمایی ازاتوبوس شهری زامیاد به استحضار می رساند شرکت زامیاد در نمایشگاه بین المللی خودرو که در شیراز برگزار گردید از جدیدترین محصول خود ، اتوبوس شهری 12 متری با ظرفیت نشسته 32 نفر و ایستاده 48 نفر رونمایی کرد.

بیشتر ببینیم؛

◄ سارقان 300 میلیون بار کامیون را سرقت کردند+ فیلم

این اتوبوس با همکاری شرکت فوتون در شرکت زامیاد تولید خواهد شد که مجهز به پیشرانه دیزلی کامینز و دارای حجم 9.5 لیتری است .

شایان ذکر است زامیاد در نظر دارد تا در زمینه تنوع محصولات و همچنین حضور گسترده در تولید خودروهای مسافربری پر قدرت ظاهر شود.

بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس افشا می شود.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • میرشجاع 1 1

    از الان بگویم موتور کامینز چین دو ریال بدرد نمی خورد